۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

عرضه اولیه در شرایط کنونی بورس با ریسک همراه است

عرضه اولیه در شرایط کنونی بورس با ریسک همراه است
کد: 12370   تاریخ انتشار :۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶

معاون اقتصادی گروه بهمن با اشاره به این که وضعیت بورس تا پایان سال بهبود پیدا نمی کند گفت: بر این اساس ریسک عرضه اولیه در شرایط نامساعد و منفی بازار سرمایه را می پذیریم.

  به گزارش  TSEpress و به نقل از تسنیم، سعید موحدی در نشست خبری که در خصوص عرضه اولیه سهام شرکت بهمن دیزل بعدازظهر امروز تشکیل شد در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در مورد وضعیت عرضه های اولیه در شرایط کنونی بورس گفت: نشانه های مثبتی تا پایان سالجاری برای بهبود اوضاع بازار سرمایه وجود ندارد و بر این اساس ریسک عرضه اولیه در شرایط نامساعد و منفی بورس را می پذیریم. معاون اقتصادی گروه بهمن با اشاره به این که بنظر می رسد نیمه سال 95 اوضاع بورس بهبود پیدا کند افزود: با توجه به ریسک های ناشی از وضعیت کنونی بورس اصراری بر عرضه اولیه سهام شرکت بهمن دیزل نداریم. وی در خصوص میزان سهام عرضه شده در این عرضه اولیه گفت: قصد داریم تنها 10 درصد سهام شرکت بهمن دیزل را عرضه کنیم و برنامه ای برای عرضه بیش از این میزان سهام، نداریم. موحدی ادامه داد: یکی از سیاستهایی که گروه بهمن به دنبال آن است، عرضه زیرمجموعه های خود در راستای شفاف سازی و نرخ خوردن دارایی هاست و بر این اساس به دنبال تامین مالی برای شرکت نیستیم و در همین راستا قرار است فردا 10 درصد سهام شرکت بهمن دیزل را در فرابورس عرضه کنیم. وی در خصوص برنامه های آتی گروه بهمن نیز گفت: در آینده نیز شرکت سیبا موتور را که در زمینه خودروهای تجاری سنگین و بهمن موتور را که در زمینه تولید خودروهای سواری و وانت فعالیت دارند در بازار سهام عرضه اولیه کنیم و تغییر ساختار گروه بهمن به هلدینگ تخصصی نیز در برنامه های آتی ما قرار دارد. معاون اقتصادی گروه بهمن در خصوص شرکت بهمن دیزل نیز گفت: عمر این شرکت به 14 سال می رسد و بنا داریم در آینده از محل مطالبات آورده، سرمایه این شرکت را از 100 به 140 درصد افزایش دهیم.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70