۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بازار ارز به حال عادی باز می گردد

بازار ارز به حال عادی باز می گردد
کد: 400   تاریخ انتشار :۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۲۹

به گزارش TSEpress و به نقل ازخبرگزاری شانا: وضع ارز آوری و فروشمان با گذشته تغییری نکرده، در حالی که افزایش قیمت ارز اثر روانی بازار است و ما اعتقاد داریم وضع بازار ارز به شرایط طبیعی باز می گردد.

محمدرضا پور ابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی، مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره افزایش قیمت ارز در بازار در وضع کاهش قیمت جهانی نفت، افزود: افزایش قیمت ارز اثر روانی بازار است، زیرا بازار شرایط خاص خودش را دارد بنابراین شرایط باید از طریق بانک مرکزی به‌گونه‌ای مدیریت شود.

عضو شورای عالی بورس گفت: ما اعتقاد داریم وضع بازار ارز به شرایط طبیعی برمی‌گردد، زیرا مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: بازارهای ارزی، بورس و مالی ما نسبت به شرایط سیاسی واکنش نشان می‌دهند. ازاین‌رو، شدت واکنش در ایران بیش از دیگر کشورهاست از این رو ما می‌گوییم بازار بورس ایران فرا واکنشی است.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: وضع ارزآوری و فروشمان با گذشته تغییری نکرده است. افزون بر این، تعادل در مصارف ارزی بگونه‌ای خودش را مدیریت می کند.

وی افزود: بخش عمده این قضیه اثر روانی است.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز با اشاره به نوسان روزهای اخیر در بازار ارز، گفت: در شرایط بنیانی بازار ارز و سرمایه ایران، هیچ تغییر خاصی رخ نداده و انتظار ما وضع باثبات در بازار ارز و سرمایه است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70