۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

لوفت هانزا در ایران فرودگاه می‌سازد

لوفت هانزا در ایران فرودگاه می‌سازد
کد: 8211   تاریخ انتشار :۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۷

به گزارش TSEpress  و به نقل از تابناک، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از درخواست لوفت هانزا برای سرمایه گذاری در زمینه احداث فرودگاه در ایران خبرداد و گفت: با توجه به اینکه ایران بازاری نوظهور دارد و پس از لغو تحریم ها، شرایط برای رفت و آمدهای تجاری باز می شود، این شرکت تقاضا دارد که در ایران سرمایه گذاری مستقیم داشته باشد.

محمود نجفی عرب در گفتگو با تابناک اقتصادی با تشریح جزئیات مذاکرات لوفت هانزا با شرکت‌های ایرانی برای سرمایه گذاری در ایران گفت: این شرکت که هم اکنون سهم خوبی از بازار هوایی دنیا دارد، تلاش دارد که به بازار ایران وارد شده و در آن سرمایه گذاری داشته باشد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: این مذاکرات که طی هفته های گذشته انجام شده است، سرمایه گذاری برای احداث فرودگاه و برقراری خطوط پروازی را پیگیری می کند، این در حالی است که اکنون بسیاری از کشورها و سرمایه گذاران دنیا، ایران را به عنوان یک بازار نوظهور می دانند و بنابراین تلاش دارند با توجه به اشباع شدن بازارهای دیگر دنیا، در ایران بهترین اقدام را برای کسب سود انجام دهند.

وی تصریح کرد: آنگونه که در مذاکرات مطرح شده، برقراری خطوط هوایی میان غرب و شرق در دستور کار قرار گرفته است و بنابراین، باید اطلاعات دقیقی از شرایط سرمایه گذاری ایران به این چنین سرمایه گذارانی ارایه داد.

نجفی عرب خاطرنشان کرد: در این میان اتاق بازرگانی نیز با اشراف به این موضوع که سرمایه گذاران نیاز به اطلاعات دارند، در تلاش است که بتواند پکیج های مختلف سرمایه گذاری و اطلاعات مرتبط با پروژه ها را جمع آوری کرده و شرایط را برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران مهیا کند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70