۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مصلی تهران میزبان انتخابات بخش خصوصی در تهران

مصلی تهران میزبان انتخابات بخش خصوصی در تهران
کد: 2944   تاریخ انتشار :۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۳

ویژه انتخابات اتاقتهران

به گزارش TSEpress در حالی که پیش از این چندین محل به عنوان مکان برگزاری اتاق تهران پیشنهاد شده بود، در نهایت با برگزاری این انتخابات در مصلی تهران موافقت شد.

نوزدهمین جلسه انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های کشور یک مصوبه ویژه برای محل برگزاری انتخابات اتاق تهران بود. در حالی که پیش از این چندین محل به عنوان مکان برگزاری اتاق تهران پیشنهاد شده بود، در نهایت با برگزاری این انتخابات در مصلی تهران موافقت شد. در نامه‌ای که انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های تهران خطاب به ابراهیم بهادرانی رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ارسال شده، آمده است که در "نوزدهمین نشست انجمن نظارت موضوع برگزاری انتخابات اتاق تهران در مصلی تهران مطرح و مورد موافقت قرار گرفت." با توجه به این مصوبه انجمن نظارت، انتخابات اتاق تهران در روز هجدهم اسفندماه در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد و اعضای اتاق تهران که واجد شرایط رأی‌دهی هستند باید برای انتخاب نامزدهای موردنظر خود به این مکان مراجعه کنند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70