۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

نرم افزار، مهمترین پروژه طرح جامع مالیاتی

نرم افزار، مهمترین پروژه طرح جامع مالیاتی
کد: 25485   تاریخ انتشار :۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۲

رئیس کل سازمان امور مالیاتی: سامانه جامع مالیاتی یکی از طرح های مهم اقتصادی کشور است و حدود یک دهه شروع شده است.

تقوی نژاد اعلام کرد:این ابرپروژه ۳۲ پروژه دارد و مهم‌ترین پروژه آن نرم افزارش است که ابتدا خارجی‌ها آن را نوشتند و البته متخصصان داخلی آن را تکمیل کردند. معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در حال حاضر ارائه اظهارنامه، پرداخت مالیات و اعتراضات مودیان مالیاتی الکترونیکی انجام می‌شود.

تقوی‌نژاد خاطرنشان کرد: از اهداف این طرح ساده سازی، شفاف سازی و تسهیل امور مودیان است و برنامه داریم تا دو سال دیگر این طرح را به طور کامل در کل کشور اجرایی کنیم. به نقل از ایلنا، رئیس کل سازمان امور مالیاتی همچنین با تاکید بر حمایت از تولید، گفت: در سال گذشته برای ۷۵۰۰ بنگاه کوچک و متوسط گواهی مالیاتی صادر کردیم تا بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند. تقوی‌نژاد افزود: در آخرین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قرار شد، امسال مالیات بنگاه های کوچک و متوسط بر اساس خوداظهاری آن‌ها دریافت شود که یک گام به جلو است. وی اظهارداشت: مثل توافق با اصناف که برای اظهارنامه یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد صنفی، بدون رسیدگی، برگ قطعی صادر کردیم برای بخش تولید هم بتونیم این کار را انجام دهیم.
 

مالیات   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70