۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 24 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

نقش شرکت ملی حفاری در ایجاد ظرفیتهای جدید

نقش شرکت ملی حفاری در ایجاد ظرفیتهای جدید
کد: 16122   تاریخ انتشار :۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: حفاری نقش محوری در ایجاد ظرفیتهای جدید، توسعه مخازن و حفظ و نگهداشت تولید نفت و گاز ایفا می کند.

  به گزارش TSEpress و به نقل از شانا، حیدر بهمنی (چهارشنبه، ٢١ بهمن ماه) در آیین گشایش ساختمان پایگاه عملیاتی این شرکت با اشاره به این که توسعه صنعت حفاری تدبیری خردمندانه برای استمرار تولید نفت و گاز است، افزود: این شرکت هم اکنون با برخورداری از نزدیک به ١٧ هزار نیروی انسانی متخصص و مجرب و به کارگیری بیش از ٧٠ دکل حفاری به منظور پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت همه تلاش خود را بکار گرفته است. وی با بیان این که شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون به عنوان یک شرکت حفاری پویا در عرصه بین المللی مطرح است، گفت: دستاوردهای این صنعت در بیش از سه دهه گذشته درخشان است و این توانمندیها در شرایط سخت با مدیریت و تخصص ایرانی حاصل شده است. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ایستایی در زمان را سبب وقفه در پیشرفت سازمان عنوان کرد و افزود: صنعت حفاری صنعتی روز آمد و فناوری محور است و براین اساس این شرکت همسو با برنامه های صنعت نفت توسعه ناوگان در بخشهای عملیاتی، فنی و تخصصی و تکنولوژیهای جدید را در دستور کار قرار داده است. وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر به عنوان بازوی توانمند وزارت نفت در بخش حفاری در منطقه جایگاه خود را تثبیت کرده است و نقش اثرگذاری در تحقق برنامه های شرکت ملی نفت ایران دارد. بهمنی همدلی، همسویی و تفکر جمعی، استفاده از نظرات کارشناسی، مشارکت کارکنان و تلاش مضاعف را عامل اساسی تحقق برنامه ها برشمرد و برافزایش راندمان کار و بهره وری تاکید کرد. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با تجلیل از شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم ، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز ما ثمره جانفشانی شهدای بزرگوار و ایثارگران عزیز است و ما باید حافظ ارزش ها و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

تجهیزات   نفت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70