۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

نمایندگان با وزیر اقتصاد دیدار خواهند داشت؛ مجلس به دنبال معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها

نمایندگان با وزیر اقتصاد دیدار خواهند داشت؛ مجلس به دنبال معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها
کد: 20098   تاریخ انتشار :۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۲۵

نمایندگان مجلس و وزیر اقتصاد و دارایی روز سه شنبه هفته جاری جلسه ای برگزار خواهند کرد که در این جلسه طیب نیا به سوالات برخی نمایندگان در خصوص وضعیت اقتصادی کشور پاسخ خواهند داد و برنامه های خود را برای نیمه دوم سال جاری عنوان خواهد کرد.

    به گزارش TSEpress  کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی در نظر دارد جهت بهبود شرایط اقتصادی و پیرو آن بازار سرمایه طی هفته جاری جلسه ای با وزیر اقتصاد و دارایی برگزار کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: نمایندگان مجلس و وزیر اقتصاد و دارایی روز سه شنبه هفته جاری جلسه ای برگزار خواهند کرد که در این جلسه طیب نیا به سوالات برخی نمایندگان در خصوص وضعیت اقتصادی کشور پاسخ خواهند داد و برنامه های خود را برای نیمه دوم سال جاری عنوان خواهد کرد.

احمد محمدی انارکی در ادامه افزود: وزیر اقتصاد قبلاً نیز اعلام کرده بود که برای خروج از رکود 6 ماهه دوم سال جاری نسخه جدیدی ارائه خواهند کرد.

وی تأکید کرد: با آنکه بسته خروج از رکودی که سال گذشته ارائه شد دردی را از مردم، دولت و تولید کنندگان دوا نکرد و دستاوردی به دنبال نداشت، اما امیدواریم این بسته جدید و برنامه های دولت در این فرصت 6 ماهه باقی مانده از دوره نخست ریاست جمهوری آقای روحانی، نتیجه ای مطلوب و عملکرد بهتری داشته باشد تا هم اقتصاد از رکود خارج شود و هم به دنبال آن بازار سرمایه که با روندی نزولی و نوسانات منفی مواجه است، از این وضعیت رهایی یابد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرفی قرار بر این بود تا مسئولین کمیته اقتصاد مقاومتی نیز در پایان شهریور ماه گزارشی از دستاوردها و عملکرد خود ارائه دهند که باید دید نتیجه کلی این گزارش به چه صورت می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به بحث مهم معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها شرکت های فعال در بازار سرمایه گفت: چند وقتی است که در مجلس این موضوع طرح شده و بررسی ها و صحبت های بسیاری در این خصوص صورت گرفته است با آنکه نتیجه نهایی این موضوع مهم هنوز مشخص نشده اما تلاش نمایندگان کمک به اجرایی شدن آن می باشد و در همین راستا پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

محمدی انارکی در خاتمه افزود: همانطور که چند روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار خوش بینی و امیدواری از آینده اقتصادی کشور کردند همه باید نسبت به آینده و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد امیدوار باشیم و تیم اقتصادی دولت نیز باید به خروج از رکود کمک کنند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219