۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

واکنش نعمت‌زاده به خرید سرخابی‌ها توسط خودروسازان

واکنش نعمت‌زاده به خرید سرخابی‌ها توسط خودروسازان
کد: 5090   تاریخ انتشار :۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام حمایت از خرید سرخابی های پایتخت توسط خودروسازان گفت: اوضاع بد خودروسازان ربطی به خرید دو باشگاه ندارد.

به گزارش TSEpress     به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت زاده با حمایت از ورود خودرو سازان برای خرید سرخابی های پایتخت گفت: یقین دارم همانطوری که دیگر تیم های وابسته به صنایع به خوبی اداره می شود، خودروسازان با خرید استقلال و پرسپولیس آنها را بهتر اداره می کنند و هواداران هم قطعا حمایت خواهند کرد. وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اغلب یا تمام تیم های خوب فوتبال چه در آذربایجان، اصفهان، خوزستان و تهران به نحوی وابسته به یکی از صنایع کشور هستند و همین حالا هم ایران خودرو و سایپا تیم دارند. وی با اشاره به اینکه درباره نحوه قیمت گذاری این دو تیم سوال کرده ام بیان داشت: قیمت گذاری با وزارت صنایع، کارخانه و خریدار نیست و سازمان خصوصی سازی با ضوابطی و براساس میزان اموال باشگاه و برند قیمت گذاری کرده است. نعمت زاده تاکید کرد: موضوع خرید دو باشگاه ربطی به وضع بد خودرو سازها ندارد چرا که خودرو سازها روزی ۴ هزار خودرو تولید می کنند و توان مالی آنها چه ضعیف و چه قوی باشد به خاطر مسائل دیگری است. من در جلسه با اعضای کمیسیون صنایع مجلس خرید و برنده شدن دو خودرو ساز را خبردار شدم.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70