#
#
اخبار اقتصادی بورس

واگذاری محدوده های اکتشافی به شرکت گلگهر

واگذاری محدوده های اکتشافی به شرکت گلگهر
کد: 23064   تاریخ انتشار :۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۹

 هفتمین نشست شورای مدیران گلگهر امروز با حضور جعفر سرقینی معاون معدنی وزرات صنعت، معدن و تجارت در تهران بر گزار شد.

به گزارش  TSEpress  دکتر سرقینی معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت در هفتمین نشست شورای مدیران منطقه گل گهرگفت: گل گهر امسال پروژه های مهمی افتتاح کرده ضمن اینکه عمده طرح های افتتاح شده مربوط به صنایع معدنی است. به نقل از معدن، وی تصریح کرد:اکتشافات کل منطقه گل گهر به این شرکت واگذار خواهد شد و دیر یا زود این مهم عملی می شود .همچنین کنسرسیومی برای اکتشافات معدنی در کشور ایجاد خواهد شد.سرقینی افزود: گل گهر یک شرکت تعیین کننده در بورس محسوب می شود
همچنین در این مراسم دکتر عصاری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات  خاطر نشان کرد:گل گهر پیشروترین شرکت سنگ آهن کشور است و حیات این شرکت به توسعه آن است.وشرکت گل گهر طرح های مهمی در سال ٩۵ افتتاح کرده و برای سال ٩۶ طرح های زیادی برای راه اندازی دارد. وی گفت؛ تحقق چشم انداز صنعت فولاد در افق ١۴٠۴ برای رسیدن به ظرفیت ۵۵ میلیون تن فولاد سخت است ، اما با تلاش مضاعف میسر می شود.
دکتر علی عسکری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری امید در هفتمین نشست شورای مدیران گل گهر  خاطر نشان کرد:افزایش ظرفیت معادن و تکمیل زنجیره های بعدی از استراتژی های اصلی شرکت مدیریت سرمایه گزاری امید است. دسترسی به اهداف چشم انداز صنعت فولاد برای تحقق ظرفیت ۵۵ میلیون تن با تلاش مضاعف امکانپذیر است.

گل گهر   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر