۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پاسخ رئیس اتاق اصناف به شایعات صندوق‌های فروشگاهی

پاسخ رئیس اتاق اصناف به شایعات صندوق‌های فروشگاهی
کد: 23284   تاریخ انتشار :۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷

اجرای طرح صندوق‌های مکانیزه هیچ پشت پرده‌ای ندارد و اگر این طرح به صورت موقت متوقف شده به سبب آن است که شرکت پیمانکار تخلف کرده است.

به گزارش  TSEpress  رئیس اتاق اصناف ایران می گوید راه‌اندازی صندوق های مکانیزه فروشگاهی در ریاست قبلی اتاق اصناف و در دولت گذشته تصویب شد اما هیچ زیرساختی برای آن در نظر گرفته نشده بود. وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر آخرین وضعیت صندوق‌های مکانیزه فروش و شایعات مطرح شده در مورد آن گفت: اجرای طرح صندوق‌های مکانیزه هیچ پشت پرده‌ای ندارد و اگر این طرح به صورت موقت متوقف شده به سبب آن است که شرکت پیمانکار تخلف کرده است.

علی فاضلی ادامه داد: مجری این طرح قرار بود با هماهنگی و تعیین اتاق اصناف صندوق‌های مکانیزه را با اعلام شرایط و تایید آن از سوی سازمان امور مالیاتی راه‌اندازی کنند اما این شرکت به صورت خودسرانه اقدام به انعقاد با یکی از شرکت‌های تولیدکننده کرد و ما هم به دلیل همین تخلف قرارداد وی را باطل کردیم. وی در مورد شایعاتی مبنی بر وابسته بودن این شرکت به خودش گفت: متاسفانه این قبیل شایعات به راحتی در جامعه مطرح می‌شود اما من همین جا اعلام می‌کنم که نه خود و نه بستگانم ارتباطی با این شرکت نداریم.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

صندوق فروشگاهی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70