۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پالایشگاه هاشمی نژاد؛پالایش61میلیونی گاز

پالایشگاه هاشمی نژاد؛پالایش61میلیونی گاز
کد: 2694   تاریخ انتشار :۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱

به گزارش TSEpress  و به نقل از شانا، پالایش گاز در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد به ٦١ میلیون مترمکعب در روز افزایش یافته است.

  •  مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان این که بیشترین میزان تولید گاز این پالایشگاه طی چند سال گذشته ٥٩ میلیون مترمکعب در روز بوده است، افزود: با بهره برداری از واحد ذخیره سازی گاز در منطقه عملیاتی خانگیران، این میزان پالایش گاز (ترش و شیرین) به ٦١ میلیون متر مکعب در روز افزایش یافته است که رکورد جدیدی برای این پالایشگاه محسوب می شود. ناصر اسلامی در بازدید مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی از پالایشگاه خانگیران، تصریح کرد:این مجتمع به دلیل نوع فعالیت خود در زمینه تولید گاز، همیشه با محیط زیست استان در ارتباط است و بر همین اساس گزارشهایی از فعالیت خود را در خصوص روند تولید گاز، گوگرد و میعانات گازی به این سازمان ارائه    می کند. وی تاکید کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد درجهت حفظ محیط زیست، کاهش آلودگیهای زیست محیطی، تولید سالم و و توسعه فضای سبز، گامهای موثری برداشته است. مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان این که تولید گوگرد یکی از فعالیتهای این مجتمع گاز است،افزود:این شرکت با تولید روزانه بیش از دو هزار تن انواع محصولات گوگردی،بزرگترین واحد تولید این محصول با خلوص ٩٩,٩٨ درصد در ایران است که آن را  به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. اسلامی گفت: به منظور حفظ محیط زیست، بخشی از گوگرد تولیدی این شرکت به صورت دانه بندی (پاستیل) بسته بندی و به بازارهای هدف ارسال      می شود. شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، گاز مورد نیاز شش استان در شمال و شمال شرق کشور را تامین می کند. خراسانهای رضوی، شمالی و جنوبی، همچنین مازندران، گلستان و بخشی از سمنان، استانهایی هستند که این پالایشگاه تامین کننده گاز آنهاست.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70