۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پایه خوراک پتروشیمی مشخص شده است

پایه خوراک پتروشیمی مشخص شده است
کد: 8767   تاریخ انتشار :۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۸

به گزارش TSEpress  به نقل از میزان قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: هر فرمولی که برای تعیین قیمت خوراک پتروشیمی های تعیین شود باید در چارچوب قانونی باشد که در مجلس به تصویب رسیده است و نامه معاون اول رئیس جمهور در روز گذشته تنها بر روی قیمت پایه و فرمول قیمت گذاری تاکید دارد.

محمدحسن پیوندی در مورد خبر تعیین قیمت ۱۳ سنتی خوراک پتروشیمی‌ها اظهار کرد: قیمت خوراک به صورت دقیق مشخص شده است و آنچه که در ابلاغیه از سوی معاون اول رئیس جمهور به سه وزارت خانه ارسال شده فقط قیمت پایه خوراک پتروشیمی‌ها است. قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی به دنبال کاهش قیمت خوراک صنایع پتروشیمی است، اضافه کرد: مزیت این صنعت در ایران قیمت پایین سوخت و خوراک است و حال اگر این قیمت‌ها افزایش یابد این صنعت مزیت خود را از دست داده و آسیب های متعددی به آن تحمیل می شود. تلاش وزارت نفت برای افزایش قیمت خوراک بیژن زنگنه چندی پیش در دانشگاه امیرکبیر گفته بود شرکت‌های خصوصی پیشنهاد می‌کنند قیمت خوراک پتروشیمی به ۲۵ سنت در هر مترمکعب برسد چرا که با این قیمت شرکت‌های خصولتی از دوره رقابت خارج شده و فضا برای بخش خصوصی واقعی بازتر می‌شود.

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70