#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 10 آذرماه

پیش بینی بازار 10 آذرماه
کد: 12521   تاریخ انتشار :۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳

افزایش اقبال بازار به تک سهم های کوچک

وضعیت بازار طی روز اخیر در بازار روز اخیر بسیاری از گروهها کار خود را در محدوده قرمز رنگ آغاز نمودند و در ادامه نمادهای بزرگ بانکی از جمله وبملت ، وبصادر و وتجارت با کاهش قیمت بیشتر مواجه گردیدند . نمادهای خودرویی با اندکی افزایش قیمت کمی بالاتر از صفر تابلو به معاملات خود ادامه داده و نمادهای پالایش نفت در پی انتشار خبر عرضه بلوک 17 درصدی شبندر با افزایش قیمت به محدوده سبز رنگ تابلو وارد گردیدند . سایر نمادهای بازار متعادلی را در بازار امروز شاهد بودند.

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت در ابتدای وقت با کمی کاهش قیمت نسبت به روز جمعه کار خود را آغاز نموده و در ادامه طلا در محدوده قیمتی 1055 دلار در هر انس متعادل گردید و نفت برنت دریای شمال تغییر روند داده و با 52 سنت افزایش قیمت به سطح 45 دلار و 40 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز از روز گذشته شاهد کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد هستیم . این ارز رایج بازار امروز با کاهش حدود 10 تومانی کار خود را در نرخ 3630 تومان آغاز نموده و در ادامه با 10 تومان کاهش بیشتر به نرخ 3620 تومان رسید .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از عرضه اولیه روز گذشته ، مجددا طی روز اخیر به وضعیت تعادلی خود بازگشته و نمادهای کوچک بازار از جمله شفارس ، غشاذر ، ساروم ، تمحرکه ، خکمک و ... در کانون توجه بازار قرار گرفته اند . بازده قابل قبول برخی تک سهم ها در شرایط رکودی بازار موجب افزایش اقبال بازار به اینگونه سهم ها گردیده و هر روز شاهد افزایش تعداد این گونه سهم ها در بازار بورس هستیم بطوریکه امروز تعداد سهم های کوچک دارای صف خرید در بازار به بیش از 10 سهم رسیده است . در بازار فردا نیز این رویه ادامه دار خواهد بود . فردا نمادهای بانکی باز هم در محدوده قرمز رنگ تابلو کار خود را آغاز خواهند نمود . نمادهای خودرویی ، لیزینگی و ساختمانی در محدوده صفر تابلو ، نمادهای پالایش نفت در محدوده سبز رنگ تابلو و نمادهای قندی در محدوده 1 منفی معاملات خود را آغاز نموده و در ادامه احتمالا بازار وارد فاز رکودی گردیده و وضعیت متعادلی را به خود خواهد گرفت .اما در خصوص نماد تازه وارد خدیزل ، امروز در آغاز بازار ، شاهد تشکیل صف خرید حدود 30 میلیونی برای این سهم بودیم که پس از عرضه 6 میلیون سهم از سوی بازار در دقایق ابتدای وقت ، در ادامه عرضه معنی دار دیگری در این نماد صورت نگرفته تا امیدواری برای ادامه روند صعودی این سهم بیشتر گردد . در ابتدای وقت معاملاتی فردا نیز این سهم با اقبال بازار مواجه گردیده و شاهد تشکیل صف خرید در نرخ 3748 ریال برای این نماد خواهیم بود .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر