۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 11 آذر

پیش بینی بازار 11 آذر
کد: 396   تاریخ انتشار :۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴

برخورد بازار با کف / اتمام بازار خرسی

بازار امروز را در حالی شروع نمودیم که پیش بینی ها حاکی از جمع آوری صفوف فروش و متعادل شدن بازار در گروههای مختلف بازار بود . این اتفاق در همان ساعت ابتدایی بازار بوقوع پیوست و در ادامه با وجود هجوم چند باره فروشندگان ، بازار پا پس نکشید که این مساله نظریه برخورد بازار به کف خود و  امید به بازگشت بازار را بیش از پیش فزونی بخشید .

با توجه به افت شدید قیمتها که به زعم نگارنده ، آقای بازار ( تعبیر بنیامین گراهام استاد وارن بافت ) طی چند روز اخیر افراط زیادی را در کاهش قیمتها داشته و همچنین سفر برخی از بزرگان خودروساز دنیا به تهران و تشکیل سمینار و گفتگوهای چند جانبه خودروسازان داخلی با مهمانان سرشناس خود و مهمتر از همه افت شدید دلار تا سطح 3360 تومان ، به نظر می رسد جدال خریداران و فروشندگان در بازار فردا به نفع خریداران به پایان برسد و کفه تقاضا نسبت به عرضه سنگینی نماید . در این بین نمادهای بانکی پرچم دار این نهضت خواهند بود و در کنار آنها خودروسازان نیز با توجه به اخبار مطلوبی که طی روز اخیر از این همایش منتشر گردید با اقبال نسبی از سوی بازار مواجه خواهند گردید .

در این شرایط به نظر می رسد نگهداری و حتی اضافه نمودن سهام بنیادی  با دید میان مدت ، بازده مناسبی را نصیب سهامداران خود نماید .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70