۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 11 اسفند ماه

پیش بینی بازار 11 اسفند ماه
کد: 16779   تاریخ انتشار :۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴

ادامه روند نزول قیمت ها با شیبی ملایم تر

خلاصه ای از بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت شاهد افزایش حجم عرضه ها در نمادهای . پس از گذشت نیم ساعت ابتدایی وقت همزمان با انتشار اطلاعیه شفاف سازی سازی شبندر و تشکیل صف فروش برای این نماد ، بازار با افزایش نسبتا زیاد عرضه مواجه گردیده تا زمینه کاهش 2 تا 4 درصدی قیمت ها فراهم گردد . از اواسط وقت شاهد افزایش حجم خرید در نمادهای محتلف بودیم که این مساله موجب افزایش قیمت ها گردید . نیم ساعت پایانی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا شاهد کاهش مجدد قیمت ها باشیم .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا در ابتدای هفته میلادی کار خود را با کمی افزایش قیمت آغاز نمود . این فلز گران بها هم اینک در نرخ 1228 در هر انس در حال معامله می باشد . در بازار نفت ، نفت برنت امروز در ابتدای وقت با 1 درصد افزایش قیمت مواجه گردیده و به نرخ 35 دلار و 48 سنت در هر بشکه رسید اما در ادامه . در بازار ارز ، دلار به مانند روزهای گذشته وضعیت متعادلی را در معاملات روز اخیر سپری می نماید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3475 تومان در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس طی معاملات روز اخیر در ادامه روند کاهشی خود ، امروز نیز با کاهش قیمت بیشتری مواجه گردید . همانگونه که روز گذشته در گزارش پیش بینی بازار اشاره گردید ؛ نزدیکی به پایان سال موجب گردیده تا از حجم تقاضای خرید کاسته شده و در طرف مقابل بر حجم عرضه ها افزوده گردد . از علل این مساله نیاز به نقدینگی برخی شرکتهای حقوقی جهت پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان خود و همچنین پرداخت برخی هزینه های پایان سال مالی شرکتها و همچنین لزوم تسویه حساب دارندگان اعتبار نزد شرکتهای کارگزاری می باشد . لذا در ادامه باز هم انتظار کاهش قیمت بیشتر سهام شرکتهای مختلف در دو روز پایانی هفته وجود خواهد داشت . بر این اساس در بازار فردا احتمال کاهش بیشتر قیمت ها چندان دور از انتظار نمی باشد . بازار فردا در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت های آخرین معاملات روز اخیر کار خود را آغاز نموده و در ادامه شاهد افزایش حجم عرضه ها و کاهش بیشتر قیمت ها خواهیم بود . احتمالا این رویه تا اواسط وقت ادامه یافته و از اواسط وقت ، بازار با کمی اصلاح قیمت مواجه خواهد گردید اما این پایان کار نبود و موج دوم فروش موجب کاهش بیشتر قیمت ها خواهد گردید . ارزش و حجم معاملات در بازار روز آینده احتمالا با کاهش بیشتری نسبت به روز اخیر همراه خواهد گردید که این مساله نشانگر کاهش شیب نزول بازار و به تعادل رسیدن بازار در معالمات هفته آینده می باشد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219