۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 15 بهمن ماه

پیش بینی بازار 15 بهمن ماه
کد: 2166   تاریخ انتشار :۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹

ادامه روند صعودی بازار در سایه رشد قیمت نفت و حمایت شرکتهای حقوقی

بازار طی معاملات روز اخیر با تلاطماتی همراه گردید . تعادل نسبی در ابتدای وقت ، افزایش قیمتها و تشکیل صف خرید برای برخی نمادها بخصوص گروه ساختمانی و تا حدودی خودرویی ، عرضه صف ها و تشکیل مجدد صف خرید برای برخی از نمادها ماوقع بازار روز اخیر می باشد . این اتفاقات در پی افزایش قیمت نفت و طرح سوال از وزیر اقتصاد بوقوع پیوست .

در بازار روز اخیر شرکتهای حقوقی به مانند روز گذشته باز هم بیشتر خریدار سهم بودند تا فروشنده که این مساله موجب افزایش امیدواری ها به ادامه روند صعودی بازار می باشد . این در حالیست که افراد حقیقی طی روز اخیر بیشتر فروشنده سهم خود بخصوص در نمادهای خودرویی و بانکی بودند . در کنار این مساله ، افزایش مجدد نفت در بازارهای جهانی نیز از دیگر علل رشد قیمتها می باشد .

با توجه به افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی و رسیدن قیمت نفت خام آمریکا به سطح 51 تا 52 دلار (نفت برنت به مرز 57 دلار رسید) و چشم انداز ادامه این روند در پی بازگشایی بازار نیویورک ، حمایت شرکتهای حقوقی و افزایش حجم معاملات که از نقطه نظر تحلیل تکنیکال تایید کننده روند می باشد ، همچنین افزایش تقاضا برای بسیار از سهم ها در لحظات پایان بازار ، برای بازار فردا انتظار ادامه افزایش قیمتها وجود دارد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219