۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 18 بهمن ماه

پیش بینی بازار 18 بهمن ماه
کد: 15898   تاریخ انتشار :۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲

تعادل نسبی حاکم بر بازار

خلاصه ای از وضعیت بازار طی روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، بر حجم تقاضا در نمادهای خودرویی ، ساختمانی و فلزات اساسی افزوده گردیده تا نمادهای این گروه افزایش قیمت به محدوده مثبت کامل دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت را تجربه نمایند . در ادامه نمادهای قندی و لاستیکی نیز به این جرگه پیوسته و در طرف مقابل سایر گروهها لحظه به لحظه با حجم عرضه بیشتری مواجه گردیدند تا ساعت پایانی وقت شاهد قرمز شدن قیمت بسیاری از نمادها از جمله نمادهای بانکی باشیم .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طی آخرین روز هفته طلا با 1.5 درصد افزایش قیمت همراه گردیده و به سطح 1174 دلار در هر انس رسید و در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی با اندکی کاهش همراه گردید . نفت برنت دریای شمال نهایتا کار خود را در نرخ 34 دلار و13 سنت در هر بشکه در این هفته به پایان برد . در بازار ارز ، دلار امروز با کاهش بیشتری مواجه گردیده و به کانال 3500 واحد وارد گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3595 تومان در بازار در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس ، چند روزیست که با کاهش ارزش معاملات مواجه گردیده است . این روزها در پی تبلیغات در گروه خودرویی شاهد جابجایی نقدینگی در جریان بازار از گروههای مختلف به نمادهای خودرویی هستیم . این مساله در کنار کاهش ارزش معاملات نشانگر کاهش جریان ورود نقدینگی به بازار می باشد و در نتیجه موجبات کاهش قیمت بسیاری از نمادها را ایجاد نموده است . از جمله نمادهای بانکی ، گروه حمل و نقل ، نمادهای تجهیزاتی و ...بخشی از نمونه هایی می باشند که تحت تاثیر این جریان با کاهش قیمت مواجه گردیده و یا دست کم افزایش قیمتی را شاهد نبوده اند . در صورتیکه نقدینگی جدیدی وارد بازار نگردد احتمالا شاهد کاهش قیمت سهام بسیاری از شرکتها خواهیم بود که در این بین نمادهایی که رشد قیمتی بیشتری را تجربه نموده اند با افت قیمت بیشتری مواجه خواهند گردید . هر چند شرکتهای بزرگ حقوقی بازار ، امروز نسبت به روزهای گذشته با کاهش فروش و افزایش نسبی خرید معاملات خود را به پایان بردند . در بازار فردا در ابتدای وقت نمادهای ساختمانی ، بیمه ای و لیزینگی در محدوده سبز رنگ تابلو ، نمادهای بانکی و دارویی در محدوده صفر تابلو و نمادهای خودرویی در محدوده 2 مثبت تا 5 مثبت کار خود را آغاز نموده و در ادامه شاهد نوسانات قیمتی در محدوده قیمت بازگشایی سهم ها خواهیم بود .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219