۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 24 بهمن ماه

پیش بینی بازار 24 بهمن ماه
کد: 16146   تاریخ انتشار :۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۲

تعادل نسبی قیمت ها در محدوده صفر تابلوی معاملات

خلاصه ای از بازار طی معاملات آخرین روز هفته بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، بر حجم تقاضا در نمادهای بانکی و خودرویی افزوده گردیده تا قیمت ها با کمی افزایش همراه گردند . پس از گذشت ساعت ابتدایی وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا قیمت ها با کمی اصلاح همراه گردند . پس از افت و خیز بازار در نیمه اولیه وقت ، بازار متعادل گردیده و حجم معاملات با کاهش مواجه گردید .ساعت پایانی وقت مجددا بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا شاهد افت بیشتر قیمت ها باشیم .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا در آخرین روز هفته در ابتدا با افزایش 4 درصدی قیمت مواجه گردیده و در ادامه نزول 1 درصدی قیمت را شاهد بود . این فلز گران بها هم اینک در نرخ 1236 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی امروز با افزایش قیمت 3 درصدی مواجه گردیده و به سطح 31 دلار و 59 سنت در هر بشکه رسید . نفت خام طی روزهای گذشته افت قیمتی شدیدی را تجربه نموده بود . در بازار ارز ، دلار در ادامه روند نزولی خود ، طی روز پنجشنبه با کاهش قیمت بیشتری همراه گردیده و به سطح 3500 تومان رسید .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس ، طی معاملات هفته گذشته رالی صعودی جدیدی را رقم زده تا امیدواری ها برای ادامه این روند افزایش یابد . پس از عرضه های سنگین در روز سه شنبه ، طی معاملات روز چهارشنبه با حمایت برخی شرکتهای حقوقی شاهد جمع آوری عرضه ها و بعضا رشد قیمتی سهام برخی شرکتها بودیم هر چند طی ساعت پایانی وقت مجددا حجم عرضه ها افزایش یافته و قیمت ها مجددا با کاهش مواجه گردیدند . بازار فردا در ادامه وضعیت روز چهارشنبه در ابتدای وقت کمی پایین تر از قیمت های آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نموده و در ادامه با افزایش حجم تقاضا ، احتمالا شاهد افزایش نسبی قیمت ها خواهیم بود . نمادهای بانکی به مانند چند روز گذشته پرچم رهبری بازار را طی معاملات فردا در دست گرفته و جهت دهنده معاملات خواهند بود . احتمالا اواسط وقت شاهد افزایش حجم عرضه ها خواهیم بود که این مساله موجب اصلاح قیمتی بازار خواهد گردید بطوریکه جو ایجاد شده موجب عرضه صفوف خرید برخی نمادهای خودرویی از جمله ورنا ، خساپا و وساپا خواهد گردید . پس از افت و خیز نیمه اول وقت ، بازار به مانند روز چهارشنبه به تعادل نسبی رسیده و حجم معاملات با کاهش همراه خواهد گردید . در پایان پیش بینی می گردد ؛ حجم و ارزش معاملات روز آتی کمی بیشتر از معاملات روز چهارشنبه باشد که در صورت تحقق این مساله ، بازار خود را برای شکست سطح اکسترمم نسبی روز سه شنبه آماده نموده تا شاهد ثبت رکودهای جدید قیمتی و همچنین حجم و ارزش معاملات در روزهای میانی هفته باشیم .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70