۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 25 بهمن ماه

پیش بینی بازار 25 بهمن ماه
کد: 16212   تاریخ انتشار :۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳

ادامه روند نزولی با شیبی ملایم تر

.

خلاصه ای از بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت اولین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده قیمتی آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نمودند . پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت بتدریج قیمت ها با کاهش مواجه گردیده و برخی نمادهای مطرح بازار با صف فروش مواجه گردیدند . از اواسط وقت بر حجم تقاضا افزوده گردیده تا بمرور شاهد افزایش تدریجی قیمت ها باشیم . ساعت پایانی وقت مجددا بر حجم عرضه ها افزوده گردیده تا شاهد کاهش مجدد قیمت ها به محدوده منفی کامل دامنه نوسان روزانه باشیم .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا در آخرین روز هفته در ابتدا با افزایش 4 درصدی قیمت مواجه گردیده و در ادامه نزول 1 درصدی قیمت را شاهد بود . این فلز گران نهایتا کار خود را در نرخ 1238 دلار در هر انس به پایان برد . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی طی روز جمعه با افزایش قیمت 6.5 درصدی مواجه گردیده و به سطح32 دلار و87 سنت در هر بشکه رسید . نفت خام طی روزهای گذشته افت قیمتی شدیدی را تجربه نموده بود . در بازار ارز ، دلار با اندکی کاهش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار امروز با 5 تومان کاهش قیمت مواجه گردیده و هم اینک در نرخ 3499 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس از اواسط وقت روز سه شنبه در پی فزونی عرضه بر تقاضا وضعیتی نزولی به خود گرفته و بجز برخی تک سهم ها در بخش وسیعی از بازار شاهد افت قیمت ها هستیم . از نکات مثبت معاملات روز اخیر می توان به تراز مثبت تقاضا نسبت به عرضه از سوی سهامداران حقوقی بازار اشاره نمود . این تراز که طی هفته های گذشته در روند رو به بالای قیمتها همواره به نفع فروش سنگینی می نمود ، طی معاملات روز اخیر به میزان 46 میلیارد تومان مثبت بوده که نوید بخش حمایت صاحبان اصلی بازار از سهام تحت تملک خود می باشد . از دیگر اخبار مثبت روز اخیر می توان به کاهش حجم معاملات در محدوده منفی دامنه نوسان روزانه اشاره نمود که این مساله تایید کننده ادامه ترند صعودی بازار می باشد . ارزش خالص معاملات طی معاملات روز اخیر به رقم 574 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهش 200 میلیارد تومانی را نشانگر می باشد . این دو عامل در مقابل عامل روانی نزدیکی به انتخابات و همچنین تسویه حساب دارندگان اعتبار ، بازار را دچار تلاطمات قیمتی در کانالی نزولی نموده است . بازار فردا نیز به مانند روز اخیر در محدوده قرمز رنگ تابلو با نوساناتی همراه گردیده و نهایتا با کاهش قیمت بیشتری نسبت به روز اخیر همراه خواهد گردید که در این بین سهام شرکتهایی که با سفته بازی و بدون دلایل بنیادی فزایش قیمت بیشتری مواجه گردیده اند ، با افت قیمت بیشتری همراه خواهند گردید .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219