۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 3 آذر

پیش بینی بازار 3 آذر
کد: 934   تاریخ انتشار :۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵

ادامه روند صعودی بازار

بازار روز دوشنبه را در حالی آغاز نمودیم که بواسطه عدم اطمینان فعالان بازار از بازگشت بازار ، در لحظات ابتدایی تعادل نسبی بر معاملات حاکم بود اما طولی نکشید که با رنج های مثبت بر برخی نمادها و تشکیل صف خرید برای نماد خودرو که این روزها بعنوان لیدر بازار شناخته می شود سایر گروهها نیز به این جرگه پیوستند .

در ادامه روند مثبت روز گذشته انتظار بازاری مثبت برای روز آتی بسیار محتمل می باشد . از دلایل ایجاد چنین جوی در بازار روز گذشته و همچنین فردا می توان به افت شدید قیمتها و عدم رضایت سهامداران به واگذاری سهام خود در این قیمتها اشاره نمود که این مساله با تغییر رئیس سازمان بورس و نزدیکی به فصل ارائه گزارشات مالی 9 ماهه شرکتها توام گردیده است . از نقطه نظر تکنیکالی نیز مقاومت خاصی در برابر افزایش حداکثری شاخص در بازار فردا پیش رو نخواهد بود.

با افزایش عمومی قیمتها به تدریج آستانه تحریک به فروش برخی سهامداران فعال خواهد گردید که در صورت حمایت شرکتهای بزرگ حقوقی موجبات بر طرف ترید در بازگشت قطعی بازار فراهم گردیده و این بازگشت در هفته آینده نیز ادامه دار خواهد بود .

 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70