۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 3 بهمن ماه

پیش بینی بازار 3 بهمن ماه
کد: 16491   تاریخ انتشار :۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱

ادامه روند نزولی قیمت ها با شیبی ملایم تر

خلاصه ای از بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . دقایق ابتدایی وقت شاهد عرضه هایی خصوصا در نمادهای خودرویی و بانکی بودیم که این مساله موجب کاهش 1 تا 3 درصدی قیمت ها گردید . روند نزولی بازار تا ساعت ابتدایی وقت ادامه داشته و از این مقطع زمانی بازار متعادل گردیده و حجم معاملات کاهش یافت . نیم ساعت پایانی وقت تغییر خاصی در بازار صورت نگرفته و بازار در محدوده منفی 2 تا 5 دامنه نوسان روزانه به کار خود پایان داد .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا پس از رشد قیمتی شدید روز چهارشنبه ، طی روز جمعه با اندکی کاهش قیمت مواجه گردیده و به سطح 1227 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، پس از توافقات صورت گرفته طی روز چهارشنبه میان روسیه و عربستان که منجر به افزایش قیمت این محصول استراتژیک گردید ، طی روز جمعه با کاهش 2.5 درصدی همراه گردیده و به سطح 33 دلار و 13 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز ، دلار روز آرام و کم نوسانی را طی معاملات روز اخیر سپری می نماید . در بازار ارز ، دلار پس از پولبک قیمتی خود امروز مجددا با افت قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3445 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس در پی عرضه های سنگین شرکتهای حقوقی و همچنین کاهش شدید جریان ورود پول به بازار ، با کاهش عمومی قیمت ها مواجه گردیده است . این روند که از ابتدای وقت روز گذشته آغاز گردیده و آغازگر این جریان عرضه های سنگین صورت گرفته در نمادهای بانکی و سرکوب قیمتی سهام این نمادهای بزرگ بازار می باشد ، با قهر خریداران از بازار همراه گردیده تا در نبود خریدار کافی و ادامه عرضه ها شاهد نزول قیمت ها طی روز گذشته و امروز باشیم . در صورت ادامه این روند طی سومین روز کاری ، سیگنال اولیه خروج بازار از روند صعودی صادر گردیده و برای میان مدت نمی توان انتظار رشد قیمت ها را داشت . برای بازار فردا می توان بازگشایی بسیاری از سهم ها کمی پایین تر از قیمت آخرین معاملات روز اخیر را پیش بینی نمود که در این بین نمادهای خودرویی با توجه به رشد فزاینده قیمتی خود طی 2 ماه گذشته ، با بیشترین عرضه کننده از سوی بازار مواجه خواهند گردید . در ادامه احتمالا شاهد نوسانات قیمتی در محدوده صفر تابلو و همیچنین منطقه قرمز رنگ تابلو خواهیم بود . احتمالا بازار در نهایت با برتری عرضه نسبت به تقاضا کار خود را به پایان برده تا شاهد ادامه روند نزولی بازار با شیبی ملایم تر باشیم . همچنین ارزش معاملات با کاهش بیشتری مواجه خواهد گردید که این اتفاق در روند نزولی قیمت ها امری طبیعی تلقی می گردد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219