#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 6 آبان ماه

پیش بینی بازار 6 آبان ماه
کد: 10509   تاریخ انتشار :۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴

تعادل نسبی حاکم بر بازار

وضعیت بازار بورس طی روز اخیر

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از انتظارات کار خود را آغاز نمود . در ادامه در نبود عرضه عمده ، قیمت ها با کمی افزایش مواجه گردید که این وضعیت تا پایان وقت ادامه داشت . از اواسط وقت در پی انتشار گزارشات مالی مناسب بیمه دانا و همچنین عملکرد مطلوب نمادهای بیمه ای در 6 ماهه نخست سال ، نمادهای این گروه با اقبال بازار مواجه گردیده و با صف خرید همراه گردیدند .

بازارهای موازی

در بازارهای جهانی ، طلا با اندکی افزایش و نفت خام کمی با کاهش قیمت مواجه گردید . امروز طلا از ابتدای وقت در محدوده 1166 دلار در هر انس در حال معامله بوده و در ادامه به ثبات نسبی رسید . در بازار نفت ، نفت برنت با اندکی کاهش قیمت به نرخ 47 دلار و 27 سنت رسید . اما در بازار ارز ، دلار با بیش از 2 درصد افزایش قیمت نسبت به روز گشذته معاملات خود را آغاز نموده و هم اینک در نرخ 3473 تومان در حال معامله می باشد .

پیش بینی بازار فردا

بازار بورس در غیاب نمادهای خودرویی روز نسبتا با ثبات دیگری را پشت سر گذاشت . کاهش ارزش معاملات به سطحی در حدود 60 میلیارد تومان ( صرف نظر از معاملات عمده و اوراق اجاره ) و کاهش تلورانس قیمت ها موجب گردیده تا برخی از فعالان بازار در جهت کسب بازده اقدام به خرید و شارژ برخی گروهها نمایند . نمادهای قندی و برخی تک سهم ها از جمله مواردیست که با تزریق پول بازده های بسیار زیادی را عاید این گروه از فعالان بازار نموده است . امروز نیز تحرکاتی را در نمادهای سیمانی و بیمه ای شاهد بودیم که این دو گروه نیز با توجه به افت قیمتی قابل توجه خود مستعد این اتفاق می باشند .در گروه پتروشیمی ، زنگنه وزیر نفت اعلام نمود با توجه به اهمیت قیمت گذاری خوراک برای جذب سرمایه گذار خارجی نرخ خوراک شرکتهای پتروشیمی تا دو هفته دیگر تعیین تکلیف خواهد شد . از دیگر اخبار روز اخیر می توان به اظهار نظر دکتر سیف رئیس بانک مرکزی در رابطه با نرخ بهره بانکی و عدم خروج این برنامه از دستور کار بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار اشاره نمود . برای بازار فردا می توان چنین پیش بینی نمود که نمادهای بانکی ، ساخت قطعات و پالایش نفت در محدوده صفر تابلو، نمادهای قندی در محدوده قرمز رنگ تابلو ، نمادهای ساختمانی در محدوده 1 منفی ، نمادهای سیمانی در محدوده سبز رنگ و نمادهای بیمه ای با صف خرید کار خود را آغاز نمایند . در ادامه احتمالا بازار با حجم معاملات نازل و اندک وارد وضعیت رکودی خواهد گردید .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر