۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 8 دی

پیش بینی بازار 8 دی
کد: 1091   تاریخ انتشار :۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵

ادامه وضعیت ثبات و گرایش به تک سهم ها

بازار روز اخیر را در حالی آغاز و به پایان بردیم که بجز تک گروههایی از جمله گروه ساختمانی و بیمه ، در سایر گروهها تعادل نسبی حاکم بود . پس از افت شدید قیمتها  بسیاری از نمادهای بورسی و فرابورسی و خروج موقت حدود نیمی از سرمایه ها از بازار طی چند هفته اخیر ( افت ارزش خالص معاملات روزانه  بدون احتساب معاملات عمده و اوراق مشارکت از حدود 250  به 120 میلیارد تومان ) ، بسیاری از گروهها به تعادل نسبی در کانالی با عرضی محدوده رسیده اند . این مساله سبب گردیده تا همانگونه که انتظار آن وجود داشت ، مجددا فعالان عمدتا نوسان گیر بازار به مانند چند ماه گذشته بر روی تک سهم ها و تک گروههای کوچک بازار از جمله گروه ساختمانی متمرکز گردند . این مساله در بازار روز اخیر به عینه قابل مشاهده بود .

پیش بینی می گردد بازار روز آینده نیز ادامه دهنده وضعیت روز اخیر باشد و بجز یک یا دو گروه کوچک و نمادهایی خاص سایر صنایع در محدوده 2 تا 3 درصدی با نوسان عادی روزانه همراه گردند . از موقعیت های آربیتراژی روز آینده که کمتر در بازار بورس کشورمان اتفاق می افتد می توان به نماد حق تقدم بانک گردشگری اشاره نمود که با گپ 25 درصدی خود نسبت به نماد اصلی ، حاشیه امن و بازده به ریسک مناسبی را برای ورود و سرمایه گذاری چند ماهه ایجاد نموده است .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70