۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 8 مهرماه

پیش بینی بازار 8 مهرماه
کد: 9295   تاریخ انتشار :۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

سایه رخوت همچنان بر بازار بازار بورس طی معاملات روز اخیر وضعیت متعادلی را در بسیاری از گروهها شاهد بود . در ابتدای وقت گروه خودرویی تحت تاثیر خبر اعطای تسهیلات 1000 میلیارد تومانی به این گروه با افزایش قیمت نسبی تا محدوده 2 تا 3 مثبت دامنه نوسان روزانه مواجه گردیدند که این اتفاق بر سایر گروهها نیز تاثیر گذار بود اما دیری نگذشت که افزایش حجم عرضه ها موجب اصلاح قیمت ها تا محدوده صفر تابلو گردید . پس از افت و خیز ابتدای وقت بازار وارد وضعیت رکودی گردید.

بازارهای موازی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت در ابتدای وقت روز اخیر با کمی کاهش قیمت معاملات خود را آغاز نمودند . در ادامه طلا در محدوده قیمتی 1126 دلار در هرانس به تعادل نسبی رسید اما نفت خام با کمی افزایش قیمت مواجه گردید بطوریکه نفت برنت با 38 سنت افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به سطح 47 دلار و 83 سنت رسید . در بازار ارز به مانند روز گذشته ارزهای مختلف در ابتدای وقت با افزایش قیمت معاملات خود را آغاز نمودند . دلار بعنوان ارز رایج بازار امروز با 1 درصد افزایش قیمت به نرخ 3425 تومان رسیده در همین محدوده به تعادل نسبی رسید .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس برای چهارمین روز پیاپی بر روی سطح 61500 واحدی شاخص کل ( بعنوان پایین ترین و محکم ترین سطح حمایتی 2 سال اخیر ) معاملات خود را به پایان برد تا شاهد تنگ تر شدن باند های بولینگر باشیم . طبق قوانین تکنیکال هرگاه باندهای 3 گانه بولینگر به یکدیگر نزدیک گردند ، پتانسیل بالقوه ای در حرکتی شارپی چه بصورت صعودی و یا نزولی در بازار ایجاد خواهد گردید . باید منتظر ماند و دید که در آینده ای نه چندان دور بازار کدام مسیر را انتخاب خواهد نمود . اما برای بازار فردا می توان چنین انتظار داشت که بخش عمده ای از بازار در محدوده صفر تابلو معاملات کار خود را آغاز نمایند که در این بین نمادهای بانکی و پالایش نفت در محدوده صفر تابلو ، نمادهای ساختمانی در محدوده 2 منفی ، نمادهای خودرویی در محدوده 0.5 تا 1 منفی ، نمادهای حمل و نقل در محدوده 1 منفی و نمادهای قندی در محدوده قرمز رنگ و نمادهای دارویی در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمایند . در ادامه احتمالا بازار به مانند روزهای اخیر با وضعیتی رکودی همراه خواهد گردید . طبق اطلاعیه فرابورس مقرر گردید طی روز یکشنبه هفته آینده 10 درصد از سهام شرکت شير پاستوريزه پگاه فارس معادل 20 میلیون سهم در نماد غفارس برای اولین بار در بازار فرابورس عرضه اولیه گردد که از این میزان 10 میلیون سهم به کاربران آنلاین تخصیص خواهد یافت .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70