۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کاهش قیمت فلزات اساسی

کاهش قیمت فلزات اساسی
کد: 27435   تاریخ انتشار :۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴

 چاینالکو، بزرگترین شرکت دولتی تولید آلومینیوم ظرفیت خود را در طول فصل زمستان برای تطبیق با برنامه دولت مرکزی ۲ میلیون تن کاهش خواهد داد که می تواند عامل تقویت بهای این فلز شود.

به گزارش TSEpress  به نقل از معدن ۲۴ همزمان بهای نفت خام نیز برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت و نرخ دلار نسبت به یورو به کمترین سطح سه هفته اخیر رسید.همانطور که اشاره شد، آمار جدید ماه اکتبر حکایت از سرد شدن رشد اقتصادی چین می دهد. مطمئنا ریسک سرمایه گذاری در شرایط فعلی بالاست و دلایل بنیادی برای کاهش معاملات کامودیتی ها وجود دارد.بهای مس در بورس فلزات لندن با ۰/۱ کاهش به ۶۷۵۱ دلار/تن رسید. آلومینیوم اما با ۰/۷ درصد افزایش روبرو شد و توانست به کانال ۲۰۹۶ دلار/تن وارد شود. فعالان بازار معتقدند که قدرت کاهش دیروز عواملی کلان را به خود می بیند و احتمال کاهش بیشتر وجود دارد. تولید کنندگان مس چین در روز پنجشنبه در جلسه ای گرد هم آمدند تا از وجود کنسانتره مس کافی برای ۲۰۱۸ اطمینان حاصل کنند. سرمایه گذارانی در قراردادهای نیمه دوم ۲۰۱۸ حدود ۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری نمودند. این مسئله خوش بینی ها نسبت به آینده این فلز را بیشتر می کند. چاینالکو، بزرگترین شرکت دولتی تولید آلومینیوم ظرفیت خود را در طول فصل زمستان برای تطبیق با برنامه دولت مرکزی ۲ میلیون تن کاهش خواهد داد که می تواند عامل تقویت بهای این فلز شود.

فلزات اساسی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70