۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کاهش نرخ سود بانکی برنامه دولت است

کاهش نرخ سود بانکی برنامه دولت است
کد: 25495   تاریخ انتشار :۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۲

معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ سود بانکی با توجه به نرخ تورم باید تغییر کند.این عدد باید به رقمی برسد که به تولید و اقتصاد کشور کمک کند نه آنکه مانعی در جهت توسعه باشد.لذا یکی از برنامه های دولت اصلاح نرخ سود بانکی است.

اسحاق جهانگیری با حضور در مراسم روز صنعت و معدن با اشاره به اینکه بخش صنعت یکی از تاثیر گذارترین حوزه ها در سونوشت کشور است، اظهار داشت: برای اینکه بتوان موفقیت های خوبی در این حوزه به دست آورد باید در یک اقدام مشترک بین دستگاه ها مشکلات را بررسی و حل کنیم. به اعتقاد معاون اول جهانگیری، دو عامل در عملکرد بنگاه های صنعتی اثرگذار است.یک محیط حاکم بر بنگاه صنعتی و دوم عملکرد درونی بنگاه ها است.بخش اول بر عهده دولت است.اگر ما ثبات اقتصادی داشته باشیم و از هر گونه تلاطم جلوگیری کنیم به نحوی که آینده اقتصاد برای بخش خصوصی قابل پیش بینی باشد صنعت کشور بدون شک رشد می کند. وی اضافه کرد: نرخ سود بانکی با توجه به نرخ تورم باید تغییر کند.این عدد باید به رقمی برسد که به تولید و اقتصاد کشور کمک کند نه آنکه مانعی در جهت توسعه باشد.لذا یکی از برنامه های دولت اصلاح نرخ سود بانکی است.

نرخ سود بانکی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70