۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کشتیرانی ایران از تحریم تا پسابرجام

کشتیرانی ایران از تحریم تا پسابرجام
کد: 19769   تاریخ انتشار :۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰

برجام به عنوان دستاورد روابط بین‌الملل که به موجب آن سایه شوم تحریم‌های ظالمانه از سر کشور برچیده شد به جز ابعاد سیاسی، دستاوردهای اقتصادی نیز با خود به همراه داشت که حمل و نقل دریایی یکی از زیربخش‌های تاثیرپذیر در این راستا بود.

    به گزارش TSEpress و به نقل از ایسنا،یکی از مهم‌ترین بخش‌های تحریم، حمل‌ونقل دریایی است که با ایجاد محدودیت سر راه تجارت دریایی دول غربی درصدد ایجاد محدودیت‌هایی سر راه تجارت ایران اسلامی بودند. با لغو تحریم‌ها و اجرایی شدن برجام این بخش مهم که به عنوان شاهرگ تجارت به حساب می‌آید به سرعت محدودیت‌های خود را پشت سر نهاد و کشتی‌های ایرانی را بار دیگر با پرچم مقدس کشورمان به آب‌های بین‌المللی بازگرداند و پس از چهار سال کشتی‌های کشورمان بدون محدودیت بار دیگر به بازار جهانی بازگشت و تا به جایی موفق عمل کرد که رئیس‌جمهور بارها در سخنرانی‌های مختلف به عنوان الگویی برای دوران پسابرجام از آن یاد کرد.

بر همین اساس میزگردی با موضوع "حمل‌ونقل دریایی در پسابرجام" برای بررسی شرایط خطوط حمل‌ونقلی کشور در زمان تحریم و پسابرجام با حضور محمد راستاد مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، ترابی‌زاده معاونت فنی بازرگانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، علی‌اکبر غنجی مشاوره مدیرعامل شرکت کشتیرانی و مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر، محمد رضا قادری مدیرعامل حمل‌ونقل فله، احمد تفضلی معاون مدیرعامل حمل‌ونقل کانتینری، سید رضا سیدعلیزاده مدیرعامل مدیریت کشتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و حسین عباس نژاد معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد و دستاوردهای این بخش در کشتیرانی جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

مشروح این میزگردی

برجام   کشتیرانی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70