۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار یکم اردیبهشت ماه

گزارش بازار یکم اردیبهشت ماه
کد: 4307   تاریخ انتشار :۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵

کاهش ارزش معاملات / بازار در وضعیت اصلاح قیمتها

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر کار خود را در محدده صفر تابلو آغاز نمود . هنوز لحظاتی از ابتدای وقت نگذشته بود که خریدهای ابتدای وقت موجب گردید بازار چهره ای سبز رنگ به خود بگیرد اما دیری نپایید که اولین موج فروش ، خریداران ابتدای وقت را پشیمان نموده و بازار را وارد منطقه قرمز رنگ تابلو نمود . پس از این افت که منجر به سقوط قیمت سهام شرکتهای خودرویی و برخی نمادهای بانکی گردید ، بازار با افت قابل توجهی در حجم معاملات مواجه گردید . یک ساعت پایانی وقت در نبود فروشنده بالقوه قیمت ها مجددا با افزایش تا محدوده صفر و در برخی نمادها تا 2 مثبت همراه گردید . پس از این اتفاق افزایش حجم عرضه مانع از ادامه روند رو به بالای بازار گردید . بازار تا پایان وقت در همین محدوده در حال معامله بوده و نهایتا کار خود را با همین وضعیت به پایان برد . این روزها شاهد ترافیک گزارشات سود قطعی سال 93 شرکتها هستیم .در گروه پتروشیمی های اوره ساز ، شرکتهای فعال در این بخش گزارشات مناسب و مطلوبی ارائه نمودنده و در گروه پالایشی در ابتدای وقت نمادهای شپنا و شتران جهت تعدیل با اهمیت سود متوقف گردیدند . گفته می شود این دو نماد با تعدیل مثبت سود سال آینده مواجه می باشند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی طلا پس از افت 15 دلاری روز گذشته خود ، امروز در محدوده 1197 دلار در هر انس به ثبات نسبی رسیده است . اما نفت در بازارهای جهانی پس از افزایش قیمت متوالی چند روز اخیر ، از روز گذشته با اندکی اصلاح قیمت مواجه گردیده و هم اینک نفت برنت در سطح 63 دلار و 30 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد .

بازار ارز

بازار ارز پس از افت و خیز های هفته گذشته چند روزیست به ثبات نسبی رسیده است . بطوریکه دلار طی روز جاری در بازار آزاد تا این لحظه در محدوده 3325 تا 3338 تومان در نوسان بوده است .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 188 واحد کاهش در سطح 68828 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و خودوریی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219