۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 آذر

گزارش بازار 10 آذر
کد: 378   تاریخ انتشار :۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸

بازگشت تعادل نسبی به بازار

بازار امروز را در حالی آغاز نمودیم که فعالان بازار همچنان در شک و تردید نسبت به ادامه روند نزولی بازار و یا توقف سقوط بازار ناشی از سخنان دیروز دکتر سیف رئیس بانک مرکزی قرار داشتند . پس از گذشت 10 دقیقه از بازار به مانند روزهای گذشته شاهد افزایش حجم فروش از سوی سهامداران بودیم که با توجه به اظهارات دکتر سیف مبنی بر کنترل بازار ارز که منجر به افت 100 تومانی دلار در بازار آزاد گردید و اظهارات ایشان مبنی بر قریب الوقوع بودن رفع تحریم بانکها و همچنین هماهنگی برخی حقوقی های بزرگ بازار و صندوق توسعه بازار ، شاهد جمع آوری صفوف فروش و متعادل گردیدن بخش عمده ای از بازار بودیم . در بازار امروز ، نمادهای بانکی وضعیت بالنسبه بهتری را در مقایسه با سایر گروهها شاهد بودند . از اتفاقات مهم امروز می توان به حضور جمعی از بزرگان خودروساز دنیا در نمایشگاه خودروی تهران اشاره و برنامه سمینار آنها اشاره نمود . از این همایش تا کنون اخباری منتشر گردیده از جمله تکذیب قطع ارتباط رنو ، افزایش سرمایه خزامیا به سال آینده و تمایل خساپا به فروش برخی از زیر مجموعه های خود به سرمایه گذاران خارجی .

بازگشایی نماد بانک گردشگری به همراه حق تقدم آن پس از اعلام تعدیل پیش بینی درآمد سال مالی 93 و 94 خود نیز یکی از نکات قابل توجه در ساعت پایانی بازار بود.

در پایان معاملات روز اخیر شاخص کل با 69 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 72120 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای گروه بانکی و خودرویی به ترتیب با 15.4 و 13.9 درصد از ارزش معاملات بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70