#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 بهمن ماه

گزارش بازار 10 بهمن ماه
کد: 15632   تاریخ انتشار :۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹

بازاری نوسانی در اولین روز هفته

بازار بورس در ابتدای وقت اولین روز هفته در در گروههای مختلف وضعیت متفاوتی را شاهد بود . نمادهای بانکی در پی خبر عرضه بلوکی سهام چند شرکت این گروه در محدوده مثبت و نمادهای خودرویی بعنوان دیگر گروه مطرح بازار با توجه به عرضه های روز چهارشنبه عموما در محدوده منفی معاملات خود را آغاز نمودند . ساعت ابتدایی وقت بازار با تلاطمات قیمتی همراه بود بطوریکه لحظاتی قیمت ها در محدوده منفی و لحظاتی در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات افت و خیزهایی را تجربه نمودند . از نیمه های وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردیده و قیمتها با افت همراه گردیدند که در این بین نمادهای خودرویی در پی عرضه صف خرید خساپا با بیشرین افت قیمتی همراه گردیده و برای برخی نمادهای این گروه صف فروش تشکیل گردید . اما نمادهای پالایش نفت و پتروشیمی در پی افزایش چشمگیر قیمت نفت با اقبال بازار مواجه گردیده و در محدوده بالایی دامنه نوسان روزانه در حال معامله بودند . نیم ساعت پایانی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردیده تا قیمتها مجددا به محدوده منفی دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت یابند .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، روز جمعه طلا با اندکی افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح1117 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، نفت برنت در ادامه روند رو بالای خود در آخرین روز هفته میلادی نیز با افزایش قیمت بیشتری همراه گردیده و به سطح 34 دلار و74 سنت در هر بشکه رسید .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با کاهش قیمت نسبی همراه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ3632 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

.

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 383 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 71394 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 1083 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 632 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.