۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 فروردین ماه

گزارش بازار 10 فروردین ماه
کد: 3712   تاریخ انتشار :۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲

بازاری متلاطم در انتظار نتیجه مذاکرات بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر با توجه به عرضه های پایان وقت روز گذشته ، در محدوده منفی کار خود را آغاز نمود اما پس از گذشت تنها 10 دقیقه از ابتدای وقت به مرور شاهد افزایش حجم تقاضا بخصوص در نماد وبصادر و خودرو بودیم که این مساله موجب مثبت شدن قیمت سهام این دو شرکت مهم گردید . با افزایش قیمت این دو نماد سایر نمادها نیز با تبعیت از این نمادها با رشد قیمتی همراه گردیدند اما این پایان کار نمود چرا که مجددا از اواسط وقت موج دوم فروش موجب گردید این دو نماد که لیدرهای بلامنازع این روزهای بازار محسوب می گردند ابتدا به محدوده منفی وارد شده و در ادامه با فشار فروش وارد بر این دو سهم صف فروش هر چند موقتی را تجربه نمایند . این اتفاق بر کلیت بازار تاثیرگذار گردیده و موجبات نزول قیمتها را فراهم نمود . صفوف فروش نماد خودرو و وبصادر چندان دوامی نداشت و جمع آوری صفوف فروش این دو نماد گردید . پس از جمع شدن صف فروش وبصادر مجددا خریداران دچار افراط شده و سهام این شرکت تا محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه افزایش یافت که این مساله موجب گردید صف فروش سایر نمادهایی که با صف فروش همراه گردیده بودند جمع آوری گردند . نیم ساعت پایانی وقت مجددا افزایش عرضه ها موجب منفی شدن بازار گردید . بازار در لحظات پایانی وقت در محدوده منفی کامل دامنه نوسان در حال معامله بود و نهایتا بازار کار خود را با همین شرایط به پایان برد . اما در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان امروز صبح نشستی مهم و تعیین کننده ای بین وزرای امور خارجه کشورمان و همچنین گروه موسوم به 1+5 در لوزان سوئیس برگزار گردید که هنوز از نتیجه این نشست خبری رسمی منتشر نگردیده است . بازارهای بین المللی بازارهای جهانی پس از دو روز تعطیلات پایان هفته ، از بامداد روز جاری مجددا کار خود را آغاز نمودند . طلا در اولین روز کاری هفته با اندکی کاهش قیمت معاملات خود را آغاز نمود . طلا در حال حاضر در سطح 1188 دلار و 79 سنت در هر انس در حال معامله می باشد که نسبت به روز جمعه 10 دلار کاهش قیمت را نشان می دهد . اما در بازار نفت ، این ماده مهم صنعتی تحت الشعاع مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 با کمی کاهش قیمت بازگشایی گردید . امروز نفت برنت با حدود 44 سنت کاهش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به سطح 55 دلار و 99 سنت رسید . بازار ارز بازار ارز طی روز اخیر شاهد افزایش قیمتها ارزهای مختلف بود بطوریکه دلار از ابتدای وقت روز اخیر با 35 تومان افزایش قیمت به سطح 3325 تومان رسید .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 75 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در رقم 65937 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70