۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 12 اسفند ماه

گزارش بازار 12 اسفند ماه
کد: 16896   تاریخ انتشار :۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

نمادهای خودرویی همچنان در کانون توجه بازار

.

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده نرخ آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . لحظات ابتدایی وقت به ارزیابی خریداران و فروشندگان از یکدیگر گذشت . پس از گذشت دقایق ابتدایی وقت ، شاهد افزایش فشار فروش در نمادهای خودرویی بودیم بطوریکه صف خرید خاور عرضه گردیده و متعاقب آن ورنا با صف فروش مواجه گردید که این مساله موجب افت قیمت خودرو تا محدوده 3 منفی دامنه نوسان روزانه گردید . پس از گذشت هیجانات 15 دقیقه ابتدای وقت قیمت ها کمی با اصلاح مواجه گردیده و تعادل نسبی بر بازار حاکم گردید . در پی تعادل ایجاد شده در بازار ، حجم و ارزش معاملات با کاهش شدیدی مواجه گردید که این مساله بدلیل اتمام سفارشات عمده خرید و فروش در ساعت ابتدایی وقت بود . وضعیت بازار تا ساعت پایانی وقت به همین منوال گذشت تا اینکه از این مقطع زمانی در پی جمع اوری صف فروش رنا و افزایش قیمت خگستر و خودرو تا محدوده 4 مثبت دامنه نوسان روزانه ، سایر نمادها نیز با کمی افزایش قیمت مواجه گردیدند هر چند نمادهای بانکی کمی با افت قیمت مواجه گردیدند که این مساله احتمال خروج برخی فعالان بازار از نمادهای این گروه در جهت ورود به نمادهای خودرویی را به ذهن متبادر می سازد .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا امروز با اندکی کاهش قیمت مواجه گردید . این فلز گران بها هم اینک در نرخ 1228 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . در بازار نفت ، این روزها شاهد تلاطمات قیمتی زیادی در این محصول صنعتی هستیم بطوریکه پس از افت و خیز قیمتی دو روز گذشته ، امروز نفت برنت مجددا با افزایش قیمت به سطح 36 دلار و 80 سنت مواجه گردیده و در این نرخ به تعادل نسبی رسیده است .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز وضعیت آرامی را در بازار آزاد سپری می نماید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3468 تومان در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 49 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 77698 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 765 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 272 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای خودرویی و بانکی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

گزارش بازار   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.