۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 15 اردیبهشت ماه

گزارش بازار 15 اردیبهشت ماه
کد: 4664   تاریخ انتشار :۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵

تغییر جهت بازار از محدوده مثبت به منفی

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری در بسیاری از گروهها در محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نموده و در ادامه حمایت شرکتهای حقوقی مانع افت قیمتها گردید . از اواسط وقت موج فروش وارده بر بازار موجب کاهش قیمتها تا محدوده منفی دامنه نوسان گردید . بازار در ساعت پایانی خود با حمایت تعدادی از شرکتهای حقوقی مجددا تا محدوده صفر تابلو افزایش قیمت را تجربه نمود . در نماد مبین به مانند روز گذشته ناظر بازار اقدام به متوقف نمودن این نماد و ابطال سفارشات بیش از اندازه مجاز نمود . نماد این شرکت از ساعت 10 بازگشایی گردیده و تا پایان وقت بیش از 86 میلیون سهم معامله گردید . در گروه سیمانی قائم مقام وزیر صنعت درباره درخواست افزایش قیمت سیمان در بازار مصرف گفت : میزان تولید سیمان بیشتر از تقاضا است و با توجه به اینکه این محصول در بازار بصورت نسیه ای به فروش می رسد ، کشش افزایش قیمت ندارد .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی پس از افت و خیزهای روزهای پایانی هفته گذشته از امروز با ثبات نسبی همراه گردیده است . طلا در معاملات روز اخیر در محدوده 1186 – 1188 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . در بازار نفت نیز شرایطی مشابه بازار طلا را شاهد هستیم . نفت خام برنت امروز بدون نوسان قیمتی خاصی همراه گردیده و هم اینک در سطح 66 دلار و 28 سنت در حال معامله می باشد .

بازار ارز بازار ارز در اواخر وقت روز گذشته با کاهش قیمتها همراه گردید . امروز در ابتدای وقت بخشی از کاهش اواخر وقت روز گذشته جبران گردید . دلار امروز در ابتدای وقت در نرخ 3 تومان کار خود را آغاز نموده و هم اینک در نرخ 3315 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 68 واحد کاهش در سطح 65508 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و پالایشی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70