۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 17 خرداد ماه

گزارش بازار 17 خرداد ماه
کد: 5648   تاریخ انتشار :۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱

روند نزولی قیمتها در پی کاهش حمایت برخی شرکتهای حقوقی

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده 1 منفی تا صفر دامنه نوسان روزانه ، کار خود را آغاز نمود . در ادامه به مانند روز گذشته شاهد عدم حمایت شرکتهای حقوقی از بازار در محدوده صفر تابلوی معاملات بودیم که این مساله موجب گردید قیمت ها کمی با افت همراه گردند . در نیم ساعت پایانی بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا زمینه افت بیشتر قیمت ها فراهم گردد . امروز رنگ نمادهای ساختمانی و پالایشی قرمز تر از سایر نمادهای بازار بود . این دو گروه چند روزیست با بی مهری بازار مواجه گردیده اند . امروز شاهد بازگشایی نماد خودرو پس از تعدیل مثبت حدود 30 درصدی سال مالی منتهی به پایان اسفند 93 بودیم . نماد این شرکت امروز در نرخ 2629 ریال بازگشایی گردیده و به تدریج با کمی افت قیمت در سطح 2590 ریال معادل نرخ صفر تابلوی معاملات به تعادل رسید . در گروه حمل و نقل بین الملل ، مدیر عامل کشتیرانی از احتمال آزاد سازی تردد کشتی های ایرانی با پرچم ایران در آبراهه های اتحادیه اروپا خبر داد و گفت : دادگاهی در اروپا ، حکم به لغو تحریم کشتیرانی داده و نیز ادعای خسارت کرده ایم . بازارهای بین المللی بازارهای جهانی طی آخرین روز هفته با فراز و نشیب نسبتا زیادی همراه گردیدند . طلا پس از کاهش قیمت حدود 1.5 درصدی خود ، از اواسط وقت روز گذشته به ثبات نسبی رسیده و نهایتا در پایان وقت در نرخ 1171 دلار و 95 سنت در هر انس به کار خود پایان داد . اما در بازار نفت پس از افت 6 درصدی قیمت ها ؛ روز گذشته قیمت ها کمی با اصلاح همراه گردیدند . نفت برنت در پایان معاملات آخرین روز هفته در نرخ 63 دلار و 31 سنت به معاملات خود پایان داد . بازار ارز بازار ارز در ابتدای وقت روز اخیر به مانند روز گذشته کار خود را در محدوده قیمت های پایانی روز گذشته آغاز نمود و در ادامه بدون نوسان قابل توجهی به کار خود ادامه داد . دلار در حال حضر در نرخ 3311 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 110 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 63187 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای خودرویی و پالایشی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70