۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 3 خرداد ماه

گزارش بازار 3 خرداد ماه
کد: 5199   تاریخ انتشار :۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷

تعادل نسبی حاکم بر بازار بازار بورس طی روز اخیر در ابتدای وقت در گروههای مطرح بازار در محدوده صفر تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . در ادامه شاهد نوساناتی کم دامنه با شیبی ملایم در برخی نمادهای خودرویی ، بانکی و پالایشگاهی بودیم . اما اواخر وقت مجددا شاهد تحرکاتی رو به بالا در برخی نمادهای مطرح از جمله وبصادر ، خودرو ، وتجارت و رمپنا بودیم که این تحرکات تا حدودی موجب تسری به سایر گروهها نیز گردید . در گروه تولید لبنیات ، امروز دبیر انجمن تولیدکنندگان لبنیات از ارسال درخواست افزایش نرخ این محصولات به ستاد تنظیم بازار خبر داد . در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان ، امروز در مجلس شورای اسلامی شاهد حمایت لاریجانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بودیم که شاید بتوان گفت علت افزایش قیمت سهام شرکتهای مختلف در 1 ساعت پایانی همین مساله باشد . بازارهای بین المللی بازارهای جهانی در آخرین روز معاملاتی هفته ، وضعیت با ثباتی را تجربه نمودند . طلا در بامداد روز شنبه در سطح قیمتی 1205 دلار و 31 سنت کار خود را به پایان برد . نفت برنت دریای شمال نیز با کمی کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه  نهایتا در نرخ 65 دلار و 37 سنت به کار خود پایان داد . بازار ارز بازار ارز امروز را با کمی افزایش در قیمت ها آغاز نمود . دلار که در روز پنجشنبه نرخ 3285 تومان را نیز تجربه نموده بود از روز گذشته مجددا با اصلاح قیمت مواجه گردیده . این ارز معتبر هم اینک در بازار آزاد در نرخ 3303 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 64 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 63363 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70