۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 30 خرداد ماه

گزارش بازار 30 خرداد ماه
کد: 6099   تاریخ انتشار :۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶

بازاری نوسانی در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات

بازار بورس طی معاملات روز اخیر و در مرحله پیش گشایش ، شاهد صفوف خرید نسبتا زیادی در بسیاری از نمادهای مطرح بازار از جمله نمادهای وبصادر ، خودرو ، خزامیا ، خپارس و ... بود که با نزدیک شدن به ساعت بازگشایی بازار ، رفته رفته عرضه و تقاضا در اکثر نمادها متعادل گردیده و بازار در محدوده 2 تا 5 مثبت کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت چند دقیقه از ابتدای وقت ، برخی از سهامداران در جهت شناسایی سود ، اقدام به فروش سهام خود نمودند که این مساله موجب گردید قیمت ها کمی با افت همراه گردد . پس از این اتفاق تا اواخر وقت بارها شاهد نوسانات قیمتی در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات بودیم که گاها برخی نمادها حتی 4 الی 6 درصد نوسان قیمتی را طی معاملات امروز تجربه نمودند . در بین گروهها مختلف نمادهای خودرویی نسبت به سایر گروهها با اقبال بیشتری از سوی بازار مواجه گردیده و در طرف مقابل نمادهای ساختمانی با افت قیمت بیشتری نسبت به سایر گروهها همراه گردیدند .در گروه محصولات لبنی و با تصمیم اخیر سازمان حمایت ، صنایع لبنی ملزم به خرید شیر خام با نرخ 1440 تومان در هر لیتر گردیدند.

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی در آخرین روز معاملاتی خود وضعیت متفاوتی را شاهد بودند . طلا پس از افت و خیز روزهای میانی هفته در روز پایانی هفته وضعیت با ثباتی را تجربه نمود . این فلز گران بها بامداد روز جاری در سطح 1201 دلار در هر انس به کار خود پایان داد . اما در بازار نفت شاهد کاهش بیش از 2 درصدی قیمت ها بودیم . نفت برنت در آخرین لحظات معاملاتی خود در این هفته در نرخ 62 دلار و 87 سنت در هر بشکه به کار خود پایان داد.

بازار ارز بازار ارز اولین روز کاری خود را با افت قیمت ها آغاز نمود . دلار امروز و از همان ابتدای وقت با 7 تومان کاهش قیمت ، معاملات خود را در این هفته آغاز نمود و هم اینک در نرخ 3270 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد.

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 276 واحد افزایش نسبت به روز گذشته به سطح 63836 واحد رسید . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70