۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 5 دی ماه

گزارش بازار 5 دی ماه
کد: 14053   تاریخ انتشار :۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴

اقبال بازار به نمادهای غذایی

بازار بورس در ابتدای وقت اولین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده قیمتی آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نمود . لحظات ابتدایی وقت به ارزیابی خریداران و فروشندگان از یکدیگر سپری گردیده و پس از آن همانگونه که انتظار آن وجود داشت بتدریج شاهد اقبال بازار به نمادهای کوچک و تشکیل صف خرید برای برخی از این نمادها از جمله قاسم ، فلوله ، چفیبر ، پتایر و ... بودیم . از دیگر نمادها سبز رنگ نیمه اول وقت بازار می توان به نمادهای قندی اشاره نمود که علی رغم انتشار اخبار نه چندان مطلوب از برخی نمادهای این گروه ، در محدوده 3 تا 5 مثبت دامنه نوسان روزانه در حال معامله بودند . نمادهای بزرگ بازار به مانند روز چهارشنبه وضعیت متعادلی را شاهد بودند . وضعیت بازار در نیمه دوم وقت تغییر خاصی نسبت به نیمه اول نداشته و تنها حجم معاملات با کاهش نسبی مواجه گردید . همچنین نمادهای غذایی نیز از اواسط وقت در پی افزایش حجم تقاضا تا محدوده مثبت کامل دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت را تجربه نمودند . طی معاملات روز اخیر نمادهای گروه پالایش نفت در پی انتشار تعدیل منفی نماد شاوان در محدوده قرمز رنگ تابلو معاملات در حال معامله بودند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت در آخرین روز معاملاتی خود در سال 2015 با افزایش نسبی قیمت مواجه گردیدند . در بازار طلا بدلیل نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی و افزایش تقاضا برای این فلز زینتی ، شاهد افزایش قیمت طلا و رسیدن به سطح 1075 دلار در هر انس بودیم . در بازار نفت ، نفت برنت دریای شمال با افزایش حدود 1 دلاری قیمت ، به نرخ 37 دلار و 92 سنت در هر بشکه رسیده و در این نرخ به کار خود در سال 2015 پایان داد .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار به مانند روز چهارشنبه وضعیت متعادلی را در بازار شاهد می باشد . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3630 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 16 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 61437 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 256 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 164 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و پالایش نفت بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70