#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 6 آبان ماه

گزارش بازار 6 آبان ماه
کد: 10568   تاریخ انتشار :۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴

تعادل نسبی بازار در آخرین روز هفته

بازار بورس در ابتدای وقت ، در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نموده و در ادامه تا اواسط وقت بدون نوسان قیمت خاصی به معاملات خود ادامه داد . در این روز نمادهای اوراق تسهیلات مسکن و برخی نمادهای بیمه ای ، با اقبال بازار در محدوده سبز رنگ دامنه نوسان روزانه و نمادهای کانه های فلزی و همچنین نمادهای پالایش نفت در محدوده منفی در حال معامله بودند که در خصوص نمادهای کانه های فلزی علت بی اقبالی بازار نسبت به نمادهای این گروه گزارشات بسیار ضعیف 6 ماهه شرکتهای این گروه ارزیابی می گردد . ساعت پایانی وقت اطلاعیه بازگشایی نمادهای خودرو ، فارس و فولاد بر روی سایت tse درج گردیده و متعاقب آن نماد این شرکتهای بزرگ بازگشایی گردیدند . از اخبار مهم روز اخیر می توان به خبری از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس دعوت از ایران جهت شرکت در مذاکرات بین المللی سوریه اشاره نمود . همچنین جلسه فوق‌العاده شورای پول و اعتبار ساعت ۱۷ دیروز در بانک مرکزی با حضور اعضا برگزار ‌شد . در این جلسه بخش دیگری از سیاست‌های مربوط به تسریع رونق اقتصادی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت . یک عضو شورای پول و اعتبار از احتمال ادامه بررسی نرخ سود بانکی در جلسه این شورا خبرداد.

بازارهای بین المللی

در بازارهای جهانی ، امروز طلا و نفت با اندکی افزایش قیمت همراه گردیدند . طلا در معاملات روز اخیر خود در نرخ 1171 دلار در هر انس کار خود را آغاز نموده و هم اینک نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت ، نفت برنت با 21 سنت افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به سطح 47 دلار و 21 رسید .

بازار ارز

در بازار ارز ، دلار امروز با افزایش قیمت زیادی معاملات خود را آغاز نمود . این ارز رایج بازار امروز با حدود 100 تومان افزایش قیمت نسبت به قیمت های آخر وقت روز گذشته در نرخ 3482 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 1 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 62924 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 546 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 500 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و پالایش نفت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر