۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 6 اسفند ماه

گزارش بازار 6 اسفند ماه
کد: 2906   تاریخ انتشار :۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴

ادامه روند نزولی با شیب بیشتر

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری در محدوده صفر تابلو کار خود را آغاز نمود اما رفته رفته با توجه به افزایش حجم فروش و نبود تقاضای کافی با شیبی ملایم خود را به محدوده منفی کامل دامنه نوسان روزانه نزدیک نمود و برخی نمادها حتی صف فروش را نیز تجربه نمودند هر چند صفوف فروش بسیار کم حجم و کم دوام بودند . وضعیت بازار تا اواخر وقت به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در نیم ساعت پایانی شاهد تحرکاتی در گروه ساختمانی و در راس آنها ثنوسا ، همچنین نمادهای خودرویی و برخی نمادهای مورد توجه بازار بودیم . از اخبار مهم روز اخیر می توان به خبر جابجایی صورت گرفته در کادر مدیریتی سازمان بورس اشاره نمود . طی روز اخیر طی حکمی از سوی دکنر فطانت فر ، دکتر امیری بعنوان معاون ناظر بر بورس ها و ناشران منصوب گردید . شنیده هایی مبنی بر بورسی شدن قلعه نویی نیز به گوش می رسد . در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان ، روز گذشته کری طی اظهار نظری عنوان نمود بزودی نتیجه مذاکرات مشخص خواهد شد . ایشان همچنین سیاست اتخاذ شده از سوی دولت بوش مبنی بر عدم اجازه غنی سازی توسط کشورمان را شکست خورده دانست . بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی نفت خام آمریکا با اندکی کاهش قیمت همراه گردید . در حال حاضر نفت خام آمریکا در سطح 49 دلار و 39 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد . قیمت طلا در معاملات روز گذشته به علت افزایش ارزش دلار در پی سخنان جانت یلن رئیس بانک مرکزی آمریکا کاهش یافت . ارزش دلار به علت پیش بینی ها مبنی بر اینکه جانت یلن بر افزایش نرخ بهره بانکی از سوی فدرال رزرو تاکید خواهد کرد، افزایش یافت . طلا پس از این کاهش قیمت ، مجددا تا محدوده 1210 دلار در هر انس اصلاح قیمت نمود . بازار ارز در بازار ارز ، امروز قیمتها کمی با افزایش همراه گردیدند . دلار امروز در بازار آزاد با 10 تومان افزایش به نرخ 3440 تومان رسید . یکی از دلایل این رشد قیمت ، نزدیکی به پایان سال و سفرهای این موقع از سال عنوان می گردد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 474 واحد کاهش نسبت به روز گذشته در 64051 رقم واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و پتروشیمی بترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70