۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 7 بهمن ماه

گزارش بازار 7 بهمن ماه
کد: 15539   تاریخ انتشار :۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴

بازاری متلاطم در آخرین روز هفته

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، بر حجم تقاضای نمادهای بانکی افزوده گردیده تا ابتدائا شاهد افزایش قیمت نمادهای این گروه بوده و در ادامه نظاره گر افزایش قیمت سایر گروهها باشیم . از اواسط وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردیده تا صفوف خرید برخی نمادها عرضه گردیده و برخی نمادها تا محدوده صفر تابلوی معاملات کاهش قیمت یابند . پس از کاهش قیمت ها مجددا با افزایش حجم تقاضا در نمادهای بانکی ، بازار کمی افزایش قیمت یافت اما دیری نپایید که شاهد موج دوم عرضه ها بودیم که این مساله موجب کاهش قیمت سهام برخی شرکتها تا محدوده صفر تابلو و برخی دیگر تا محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات گردیده تا شاهد پایانی نامید کننده در آخرین روز هفته باشیم . همچنین امروز 10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری سبحان در نماد وسبحان در نرخ 1490 ریال عرضه گردیده و از سوی بازار خریداری گردید.

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت با کمی کاهش قیمت همراه گردیدند . امروز طلا با 4.5 دلار کاهش قیمت به نرخ 1117 دلار در هر انس رسیده و نفت خام برنت دریای شمال با 1 درصد کاهش قیمت ، رقم 30 دلار و 33 سنت در هر بشکه را ثبت نمود .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار روز آرامی را در معاملات روز اخیر سپری می نماید . این ارز رایج بازار ، هم اینک در محدوده قیمتی 3655 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 11 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 71011 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 1173 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 450 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70