۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 7 تیرماه

گزارش بازار 7 تیرماه
کد: 6377   تاریخ انتشار :۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳

بازار در مسیر کاهش قیمت ها

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر کار خود را در بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی ، به مرور شاهد افزایش عرضه ها و بالتبع کاهش قیمت سهام بسیاری از شرکتها بودیم که در این بین نمادهای پالایش نفت و خودرو افت بیشتری را نسبت به سایر گروهها تجربه نمودند . از اواسط وقت در نماد وبصادر افزایش حجم تقاضا موجب عقب نشینی فروشندگان گردید که این اتفاق موجب گردید بازار کمی با رشد قیمتی همراه گردد . در ساعت پایانی وقت ، در نماد خپارس شاهد رنج منفی و تشکیل صف فروش برای این سهام این شرکت بودیم که متعاقب آن سایر نمادهای خودرویی با افت قیمت مواجه گردیدند که این مساله به سایر گروهها تسری یافت . شاید بتوان افت ناگهانی بازار را به بازگشایی بازار ارز و افزایش قیمت دلار منتسب دانست . در لحظات پایانی ، موج دیگری از فروش موجب کاهش بیشتر قیمتها گردید . در جلسه روز گذشته به ریاست شریعتمداری معاون رئیس جمهور مقرر گردید کارخانجات تولید محصولات لبنی شیر مصرفی خود را به نرخ 1440 تومان از دامداران خریداری نموده و در مقابل محصولات خود را با 10 درصد افزایش قیمت در بازار به فروش برسانند .

بازارهای بین المللی
بازارهای جهانی در آخرین روز کاری خود بدون نوسان قیمتی خاصی معاملات خود را به پایان بردند . طلا پس از اندکی افت قیمت نسبت به روز پنجشنبه در سطح 1174 دلار در هر انس به کار خود پایان داد . اما نفت برنت در ادامه روند نزولی چند روز پایانی هفته ، در آخرین روز معاملاتی خود با کاهش بیشتر همراه گردیده و نهایتا در سطح 63 دلار و 18 سنت به کار خود پایان داد .
بازار ارز
بازار ارز در ادامه روند صعودی خود باز هم با افزایش بیشتری در قیمت ها مواجه گردید . امروز دلار در ابتدای وقت با 15 تومان افزایش قیمت کار خود را آغاز نموده و در ادامه در نرخ 3320 تومان به ثبات نسبی رسید .
شاخص کل
طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 510 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 64301 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70