۴ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 23 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 9 تیرماه

گزارش بازار 9 تیرماه
کد: 6476   تاریخ انتشار :۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۵

بازار در مسیر صعود قیمت ها

بازار بورس در ابتدای وقت اخیر کار خود را در بسیاری از گروهها در محدوده صفر تا 1 مثبت دامنه نوسان روزانه آغاز نمود . در ادامه بلافاصله پس از گشایش بازار ، ورود حجم تقاضای خرید در نمادهای جهت دهنده به بازار از جمله وبصادر ، خپارس و خودرو موجب افزایش قیمت این نمادها و در ادامه سایر نمادهای بازار گردید . پس از موج صعودی ایجاد شده ابتدایی ، بازار متعادل گردیده و حتی قیمت ها با کمی کاهش همراه گردید . این وضعیت تا میانه های بازار ادامه یافت تا اینکه از این لحظه موج جدید خرید ها موجب افزایش قیمت سهام بسیاری از شرکتها گردیده و حتی برخی نمادها از جمله خپارس ، خزامیا ، شبندر و ... با صف خرید همراه گردیدند . بازار تا پایان وقت همچنان با اقبال خریداران وضعیت بسیاری مثبتی را تجربه نموده و نهایتا با همین وضعیت به کار خود پایان داد .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی پس از افزایش 4 دلاری طلا که نشات گرفته از بحران یونان می باشد ، امروز مجددا با کاهش نیم درصدی مواجه گردید و به سطح 1175 دلار در هر انس رسید . اما بازار نفت روز بی نوسانی را تا این لحظه طی نمود . نفت برنت دریای شمال هم اینک در نرخ 62 دلار و 2 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد .

بازار ارز بازار ارز طی روز اخیر بر خلاف روز گذشته در ابتدای وقت کار خود را با کمی کاهش قیمت آغاز نمود . دلار در ابتدای وقت در نرخ 3295 تومان معاملات خود را آغاز نموده و پس از نوساناتی در ادامه با کمی افزایش همراه گردید و به نرخ 3298 تومان رسید .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 594 واحد افزایش در سطح 64927 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219