۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افزایش٤٤میلیون مترمکعبی گاز به نیروگاهها

افزایش٤٤میلیون مترمکعبی گاز به نیروگاهها
کد: 5884   تاریخ انتشار :۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۴

به گزارش TSEpress  و به نقل از شانا، شرکت ملی گاز ایران در ٢٤ ساعت گذشته بیش از ٢٠٧ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل داده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک به ٤٤ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

  • معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده، ٩٦ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده تحویل شده که این مقدار نیز شاهد افزایش شش میلیون مترمکعبی بوده است. مجتبی شیخ بهایی با بیان این که در ٢٤ ساعت گذشته ١٢٨ میلیون مترمکعب گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده مصرف شده است، افزود: این مقدار در مدت مشابه پارسال ١٣٤ میلیون مترمکعب بوده است. وی یادآور شد: بخشهای خانگی، تجاری، نیروگاهی، صنایع عمده و غیر عمده پارسال ١٧٣ میلیارد و ٧٧٦ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند. به گفته وی، این شرکت بر اساس برنامه ریزیهای تعریف شده، سال ٩٣ بیش از ٥٠ میلیارد و ٢٦٠ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاههای کشور تحویل داده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال ٩٢ بیش از ١٥ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است. معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: حجم گازرسانی به نیروگاهها امسال هفت میلیارد مترمکعب نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش می یابد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70