۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
تحلیل ها

"شسینا" پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی به مجمع می برد

کد: 15802   تاریخ انتشار :۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۲

به گزارش  TSEpress و به نقل از خبرگزاری فارس؛ تازه ترین اطلاعات دریافتی از بورس تهران حاکی است ، هیات مدیره شرکت صنایع شیمیایی سینا پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی از مبلغ 30,712,500,000 ریال به مبلغ 61,425,000,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را در 12 دی ماه امسال به تصویب رسانده و گزارش توجیهی این افزایش سرمایه را جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده است.

این افزایش سرمایه به منظور تامین وجوه لازم جهت تکمیل پروژ ه ها و توسعه و بهسازی  "شسینا" مصرف خواهد شد.

به گزارش فارس با توجه به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس ،ناشران بورسی باید هر گونه تغییر و تحول از جمله تصمیم گری در مورد افزایش سرمایه را فوری به بازار اعلام کنند.

این گزارش در حالی ارایه شده که هیات مدیره "شسینا" انجام افزایش سرمایه یادشده را منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده سهامداران دانسته است.

به گزارش فارس تصمیم "شسینا" برای افزایش 100 درصدی سرمایه فعلی در حالی عنوان شده که از موضوع افزایش احتمالی سرمایه این شرکت کوچک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها هنوز خبری در دست نیست.

افزایش سرمایه   شرکت صنایع شیمیایی سینا   کدال   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70