۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیرسالخورده هلدینگ نفتی شستا قدرت مدیریت و تصمیم گیری ندارد/تحقیق و تفحص از شستا

مدیرسالخورده هلدینگ نفتی شستا قدرت مدیریت و تصمیم گیری ندارد/تحقیق و تفحص از شستا
کد: 6173   تاریخ انتشار :۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۵

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مدیر سالخورده هلدینگ نفتی شستا قدرت مدیریت و تصمیم گیری ندارد، گفت: سوال از وزیر را مطرح می‌کنیم و موضوع تحقیق و تفحص از شستا و هلدینگ تامین را شروع خواهیم کرد.

  به گزارش TSEpress  امیرعباس سلطانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره انتصاب مدیر سالخورده هلدینگ نفتی تامین از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامن اجتماعی (شستا)، گفت: مجموعه شستا همیشه یک سوپاپ اطمینان و حیات خلوت دولت ها بوده و هست.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب مدیر سالخورده هلدینگ نفتی تامین اظهارداشت: اگر چنین شخصی به عنوان مدیر این هلدینگ بزرگ نفتی منصوب شده است، قابل توجیح نیست و این فرد قدرت تصمیم گیری ندارد.

وی با بیان اینکه از مدیران بازنشسته و سالخورده باید به عنوان مشاور و اتاق فکر استفاده شود، افزود: فردی که با این سن و سال مدیر این هلدینگ است، اینکه قدرت مدیریت داشته باشد و یا بخواهند مدیریت کند، امکان ندارد.

سلطانی با اشاره به اینکه شستا حیات خلوت دولت است، گفت: این فرد را منصوب کردند تا ماشین امضا باشد و برای آنها تصمیم گیری‌ها و مدیریت کند و دیگران در پشت پرده مدیریت می‌کنند.

این نماینده مردم در خانه ملت تاکید کرد: در برخی شرکت‌ها فقط یک فرد به عنوان ماشین امضا می‌خواهند تا مدارک را برای آنها امضا کند و گرنه انتصاب یک فرد سالخورده برای شرکتی به این بزرگی هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد.

 وی ادامه داد: یک مدیر با این سن و سال و این توانایی نمی‌تواند تحول ایجاد کند تا سرمایه مردم که عموم قشر کارگر جامعه هستند، حداقل افزایش دهد و یا در حفظ و نگهداری سرمایه مردم حرکت مثبتی داشته باشد و قطعا از این مدیر سالخورده این کار بر نخواهد آمد.

سلطانی در پاسخ به این سوال که انتصاب های این گونه مدیران شائبه سیاسی دارد؟، بیان کرد: به طور کامل و  صد در صد سیاسی است، چه دلیلی دارد مدیر  با این مشخصات منصوب شود و قطعا سیاسی است.

دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجلس به طور قطع در این موضوع ورود می‌کند، گفت: اکنون جزئیات بیشتری نداریم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد و اگر صحت و سیاسی بودن آن برای ما محرز شود، سوال از وزیر را مطرح می‌کنیم و به طور موضوع تحقیق و تفحص از شستا و این هلدینگ را شروع خواهیم کرد./

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70