۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیرعامل ایرباس: به دنبال توسعه روابط اقتصادی ایران و اروپا هستیم

مدیرعامل ایرباس: به دنبال توسعه روابط اقتصادی ایران و اروپا هستیم
کد: 15966   تاریخ انتشار :۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵

مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایرباس با بیان اینکه ایرباس یک کمپانی اروپایی است، گفت: این شرکت به دنبال برقراری و توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای اتحادیه اروپاست.

  به گزارش  TSEpress   و به نقل از ایرنا، «توماس آندرس» با بیان اینکه شراکت با ایرباس به معنی شراکت با آلمان، فرانسه، بریتانیا و ایتالیاست، افزود: ایرباس به عنوان یک شرکت بزرگ اروپایی به دنبال برقراری روابط اقتصادی ایران با کشورهای اتحادیه اروپاست. وی یادآورشد: مساله فروش هواپیما، آموزش خلبانان، کمک در نگهداری هواپیما و مدرن سازی سیستم هدایت پرواز، همگی مسایل مهمی هستند و ما روی این موضوع تمرکز می کنیم که چه کمکی می توان از لحاظ فنی و مهارتی انجام داد تا جوانان به فعالیت در صنعت هوانوردی تشویق شوند، لذا همکاری های ها در امور اجتماعی و توسعه توانمندی های جوانان متمرکز شده است. . وی افزود: دو شرکت ایرباس و ای.تی.آر فقط برای فروش هواپیما در ایران نیستند، بلکه هدف ما ایجاد رابطه ای پرثمر و پایدار است و بعد از اعلام برداشته شدن تحریم ها، مسایل دشواری همچون تامین مالی را پیش رو داریم؛ همانطور که اعلام شد برای آن راه حل هایی داریم. مدیرعامل این شرکت هواپیماسازی ادامه داد: این امر نقطه شروع ایجاد رابطه ای مستحکم و پرثمر با ایران، ایران ایر و سایر شرکت های ایرانی است و در زمینه روابط اجتماعی بین کشورهای یاد شده امیدواریم بتوانیم استعداد جوانان ایرانی را برای آینده صنعت هوایی شکوفاتر کنیم. . مدیر آلمانی شرکت هواپیماسازی ایرباس، در رشته اقتصاد، علوم سیاسی و تاریخ در دانشگاه بن و دانشگاه کالیفرنیا تحصیل کرده، از سال 1991 به صنعت هوافضای آلمان پیوسته و از سال 2005 تا 2012 نیز رئیس انجمن صنعت هوافضای آلمان بوده است. به گزارش ایرنا، از آنجا که سفر مدیرعامل ایرباس و ای.تی.آر به تهران در بی خبری کامل انجام شد؛ پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است مشروح گفت وگوی توماس آندرس مدیرعامل این شرکت، به زودی از طریق این پایگاه خبری منتشر می شود.

حمل و نقل   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70