۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پالایشگاه‎ها در سال ٩۵ مشابه سال‎های گذشته خوراک دریافت کردند

پالایشگاه‎ها در سال ٩۵ مشابه سال‎های گذشته خوراک دریافت کردند
کد: 23486   تاریخ انتشار :۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۹

  • روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای اظهارات یکی از مهمانان برنامه دیشب (۱۴ فروردین ۹۶) گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما مبنی بر کاهش خوراک پالایشگاه ها برای افزایش آمار صادرات نفت خام را بی پایه و اساس خواند.
  • به گزارش TSEpress  به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، خوراک پالایشگاه‌ها بر پایه نیازهای عملیاتی و برنامه تعمیرات سالانه و دوره ای آن‎ها تامین می شود و در سال ۱۳۹۵ نیز خوراک پالایشگاه‌ها با تغییرات عملیاتی، مشابه سال‎های گذشته تامین شده است.
    در این اطلاعیه امده است: از ادعای «افزایش صادرات با کاهش خوراک پالایشگاه‌های داخلی بوده»، مشخص می شود که گوینده با ناراحتی، افزایش چشمگیر صادرات نفت کشور به میزان حدود یک میلیون بشکه در روز که به رغم کارشکنی‌های مخالفان داخلی و خارجی صورت پذیرفته، قابل تردید ندانسته و فقط سعی کرده موفقیت بزرگ دولت در افزایش صادرات نفت را، با ادعای بی پایه و اساس خود زیر سوال ببرد.
    مزید اطلاع هموطنان عزیز شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران علاوه بر تامین امنیت عرضه فرآورده‎های مورد نیاز بخش های مختلف کشور، برای نخستین بار در طول تاریخ یکصد ساله صنعت نفت به صادرات پایدار فرآورده های نفتی به میزان ۶۳ میلیون لیتر در روز رسیده است.
  • download

    عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

پالایشگاه   شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70