۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پالایشگاه3پارس جنوبی؛تولید١١درصد گازکشور

پالایشگاه3پارس جنوبی؛تولید١١درصد گازکشور
کد: 7828   تاریخ انتشار :۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۱

به گزارش TSEpress  و به نقل از شانا، سرپرست مدیریت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید ١١ درصد گاز کشور و قابلیت اطمینان ١٠٠ درصدی این پالایشگاه در سه ماه نخست امسال خبر داد.

  • محمد شفیع موذنی، سرپرست مدیریت پالایشگاه سوم در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: محصولات این پالایشگاه شامل گاز و میعانات گازی، اتان، پروپان، بوتان و گوگرد است، که مقایسه مقدار تولید در سه ماه امسال با سه ماه مشابه سال گذشته افزایش نسبی محصولات مختلف و کاهش میزان گاز ارسالی به مشعل را نشان می‌دهد.وی افزود: بر اساس داده‌ های موجود، مقدار خوراک دریافتی و همچنین تولید گاز صادراتی، میعانات گازی، اتان و گوگرد حدود ٥٠ درصد و پروپان و بوتان بیش از ٨٠ درصد افزایش یافته است. به گفته وی، همچنین کیفیت پروپان و بوتان تولیدی پالایشگاه در مقایسه با سال پیش بهبود چشمگیری داشته که رضایت مشتریان پالایشگاه را نیز در پی داشته است. مؤذنی تاکید کرد: نکته قابل توجه حاصل از مقایسه بازه‌ سه ماه سال گذشته و سه ماهه‌ سال جاری، میزان گازهای ارسالی به مشعلها، به میزان  ٣٠ درصد کاهش یافته است. وی ادامه داد: این مهم به واسطه‌ عدم در سرویس بودن حوضچه سوزان برای چهارمین سال متوالی، کاهش ١٠ درصدی میانگین  COD پساب تولیدی پالایشگاه از طریق انجام طر‌های اصلاحی در واحدهای عملیاتی برای کاهش تولید و ارسال پساب، افزایش کارایی واحد تصفیه پساب با اجرای اقدامهای تعمیراتی و مهندسی و بهبود شرایط خروجی این واحد، صورت پذیرفته است. سرپرست مدیریت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد: بر اساس تعهدات اخلاقی و سازمانی کارکنان این پالایشگاه در تولید پاک و بهبود وضع محیط زیست که از اهداف استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی است، در آینده شاهد روند بهبود فعالیتها در این پالایشگاه و مجتمع خواهیم بود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70