۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پذیره‌نویسی یک صندوق سرمایه گذاری جدید در بازار سوم فرابورس

پذیره‌نویسی یک صندوق سرمایه گذاری جدید در بازار سوم فرابورس
کد: 5444   تاریخ انتشار :۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰

به گزارش TSEpress   پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری، ETF گنجینه آینده روشن از 16 تا 18 خرداد‌ماه در بازار سوم فرابورس ایران انجام می‌شود.
صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن در نظر دارد واحدهای سرمایه گذاری این صندوق را از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی کند.پذیره‌نویسی این صندوق با درآمد ثابت با نماد «صایند» از روز شنبه 16 خرداد به مدت سه روز کاری انجام می‌شود ضمن آنکه کارگزاری بانک تات مدیر صندوق و تأمین سرمایه آرمان به عنوان بازارگردان تعیین شده است.مبلغ اسمی این اوراق 10 هزار ریال بوده و از مجموع 50 میلیون واحد سرمایه‌گذاری قابل انتشار این صندوق، و یک میلیون به صورت ممتاز پذیره‌نویسی شده و 49 میلیون واحد به طور عادی پذیره نویسی خواهد شد. طبق این گزارش، کارگزاری بانک تات دارنده 90 درصد واحدهای ممتاز و 10 درصد مابقی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد گستر دنا است. همچنین، حداکثر حجم هر سفارش در این دوره نامحدود بوده ، حداقل تعداد قابل خرید در هر سفارش 10 واحد و حداکثر تعداد قابل خریداری عادی 49 میلیون واحد در نظر گرفته شده است. بازارگردانی واحدهای سرمایه‌گذاری این ETF مبتنی بر حراج با تعهد حداقل 5 میلیون معامله در روز و حجم سفارش انباشته 50 هزار واحد خواهد بود. گفتنی است که معاملات ثانویه واحدهای سرمایه گذاری صایند پس از اتمام پذیره‌نویسی و ثبت صندوق، در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70