۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیس بینی بازار 19 بهمن ماه

پیس بینی بازار 19 بهمن ماه
کد: 2264   تاریخ انتشار :۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

ادامه اقبال به نمادهای خودرویی و تعادل نسبی در سایر نمادها

بازار بورس طی روز اخیر از ابتدای وقت تا میانه های آن ، با افزایش قیمتها خصوصا در نمادهای خودرویی همراه بود اما در کمرکش بازار ، شاهد افزایش عرضه ها و تبعا کاهش قیمتها بودیم تا اینکه در نیم ساعت پایانی ، مجددا با افزایش حجم تقاضا در نمادهای خودرویی ، نمادهای گروه خودرو تا مثبت کامل افزایش قمیت یافته و این مساله تا حدودی بر سایر نمادها نیز تسری یافت .

بازار فردا را در حالی رقم خواهیم زد که بازارهای جهانی از جمله نفت و طلا در توقف تعطیلات پایان هفته میلادی به سر می برند . اخبار مربوط به پرونده هسته ای کشورمان نیز با اتمام مذاکرات دکتر ظریف و کری در مونیخ آلمان و اعلام نظر طرفین مبنی بر عزم مشترک برای رسیدن به توافق سیاسی فعلا مختومه می باشد . بنابراین  خبر تاثیرگذار خاصی متوجه بازار بورس در روز آینده نخواهد بود و احتمالا تنها شاهد تحرکاتی در گروه خودرویی و تعدادی از تک سهم ها خواهیم بود .در کنار گروه خودرو، پیش بینی نوسانات در گروه انبوه سازی نیز دور از ذهن نمی باشد، گروهی که همیشه مورد توجه فعالان بازار و نوسان گیران بوده است.

در بازار ارز نیز شاهد افت نسبی و محسوس قیمها هستیم که این اتفاق در پی ایجاد چشم اندازی مثبت از روند رو به جلوی مذاکرات و گشایش احتمالی در پرونده هسته ای کشورمان می باشد . در صورت تداوم این روند احتمال ورود جریانات نقدی از این بازار به بازار بورس وجود خواهد داشت . از نقطه نظر تحلیل تکنیکال افزایش حجم معاملات تایید کننده وضعیت روند صعودی قیمتها می باشد و می توان این گونه عنوان نمود که دست کم قیمتها کف جدیدی را بنا نموده اند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70